Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Teraz strategia jest kluczem do sukcesu! Wybitne firmy i marki zdobywają przewagę dzięki wyjątkowym podejściom strategicznym. Choć strategia stała się obecnie modnym tematem, często postrzega się ją jako skomplikowaną dziedzinę. Czy naprawdę tak jest?
W rzeczywistości strategia jest prostsza, niż się wydaje. To teoriopodobne rozważania ją komplikują. Zamiast zgłębiać teorię, lepiej skoncentrować się na praktycznych aspektach. Ta książka jest właśnie dla Ciebie — napisana przez praktyka, z myślą o praktykach. Przedstawiono w niej prostą i niezawodną metodę tworzenia strategii na każdym szczeblu organizacji: dla marki, firmy i na rynku.
W publikacji zawarto liczne przykłady zaczerpnięte wprost z rzeczywistości. Dowiesz się, jak czołowe firmy radziły sobie z wyzwaniami strategicznymi i zdobywały rynkową przewagę. Odkryjesz, jakie porady i narzędzia mogą być pomocne dla menedżera. Autor przekonuje, że każdy potrzebuje skutecznej strategii i każdy może ją opracować — wystarczy poznać zasady gry, które opisano w tej książce.
Postaw na lepszą strategię i zacznij osiągać więcej. Jarek Szczepański od ponad dwóch dekad zgłębia tematykę strategii i testuje ją w praktyce rynkowej. Doradza firmom operującym w sektorze dóbr konsumpcyjnych i usług. W przeszłości pełnił funkcje kierownicze w międzynarodowych firmach konsumenckich na różnych rynkach europejskich, oraz działał w konsultingu strategicznym i brand designie. Zarządzał zespołami marketingu i sprzedaży, osiągając wymierne sukcesy dzięki manewrom strategicznym w rozmaitych sektorach. Jest autorem książki "Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko" (Onepress, 2015). Posiada dyplom MBA i ukończył studia na trzech uczelniach. Można nawiązać z nim kontakt przez stronę: jsmarketing.pl.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Teraz strategia jest kluczem do sukcesu! Wybitne firmy i marki zdobywają przewagę dzięki wyjątkowym podejściom strategicznym. Choć strategia stała się obecnie modnym tematem, często postrzega się ją jako skomplikowaną dziedzinę. Czy naprawdę tak jest?
W rzeczywistości strategia jest prostsza, niż się wydaje. To teoriopodobne rozważania ją komplikują. Zamiast zgłębiać teorię, lepiej skoncentrować się na praktycznych aspektach. Ta książka jest właśnie dla Ciebie — napisana przez praktyka, z myślą o praktykach. Przedstawiono w niej prostą i niezawodną metodę tworzenia strategii na każdym szczeblu organizacji: dla marki, firmy i na rynku.
W publikacji zawarto liczne przykłady zaczerpnięte wprost z rzeczywistości. Dowiesz się, jak czołowe firmy radziły sobie z wyzwaniami strategicznymi i zdobywały rynkową przewagę. Odkryjesz, jakie porady i narzędzia mogą być pomocne dla menedżera. Autor przekonuje, że każdy potrzebuje skutecznej strategii i każdy może ją opracować — wystarczy poznać zasady gry, które opisano w tej książce.
Postaw na lepszą strategię i zacznij osiągać więcej. Jarek Szczepański od ponad dwóch dekad zgłębia tematykę strategii i testuje ją w praktyce rynkowej. Doradza firmom operującym w sektorze dóbr konsumpcyjnych i usług. W przeszłości pełnił funkcje kierownicze w międzynarodowych firmach konsumenckich na różnych rynkach europejskich, oraz działał w konsultingu strategicznym i brand designie. Zarządzał zespołami marketingu i sprzedaży, osiągając wymierne sukcesy dzięki manewrom strategicznym w rozmaitych sektorach. Jest autorem książki "Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko" (Onepress, 2015). Posiada dyplom MBA i ukończył studia na trzech uczelniach. Można nawiązać z nim kontakt przez stronę: jsmarketing.pl.
