Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zgłoszenie znaku towarowego dokonane w złej wierze prowadzi do odmowy jego rejestracji lub unieważnienia ochrony prawnej z mocą wsteczną, co oznacza brak jego ochrony prawnej. Autorka wnikliwie omawia, jak rozumieć pojęcie złej wiary przy zgłoszeniu znaku, aby mogło ono efektywnie służyć celom, dla których zostało wprowadzone. W książce szczegółowo omówiono kilka istotnych zagadnień: koncepcje dobrej i złej wiary w prawie cywilnym, problematykę zgłoszeń znaków towarowych w złej wierze w ustawodawstwie unijnym, a także interpretację tej przesłanki w polskim systemie prawnym, zarówno w orzecznictwie, jak i w teorii prawa. Książka rzuca również światło na zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze z perspektywy systemowej prawa znaków towarowych w Polsce. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do praktykujących prawników, którzy zajmują się tymi zagadnieniami na co dzień, ale też zainteresuje przedsiębiorców oraz przedstawicieli spółek cywilnych, handlowych, spółdzielni i stowarzyszeń.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zgłoszenie znaku towarowego dokonane w złej wierze prowadzi do odmowy jego rejestracji lub unieważnienia ochrony prawnej z mocą wsteczną, co oznacza brak jego ochrony prawnej. Autorka wnikliwie omawia, jak rozumieć pojęcie złej wiary przy zgłoszeniu znaku, aby mogło ono efektywnie służyć celom, dla których zostało wprowadzone. W książce szczegółowo omówiono kilka istotnych zagadnień: koncepcje dobrej i złej wiary w prawie cywilnym, problematykę zgłoszeń znaków towarowych w złej wierze w ustawodawstwie unijnym, a także interpretację tej przesłanki w polskim systemie prawnym, zarówno w orzecznictwie, jak i w teorii prawa. Książka rzuca również światło na zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze z perspektywy systemowej prawa znaków towarowych w Polsce. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do praktykujących prawników, którzy zajmują się tymi zagadnieniami na co dzień, ale też zainteresuje przedsiębiorców oraz przedstawicieli spółek cywilnych, handlowych, spółdzielni i stowarzyszeń.
