Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ZGARNIJ KLIENTA
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Klient" to przede wszystkim człowiek, którego warto postrzegać w kategoriach relacji, a nie tylko portfela. Chcąc przyciągnąć odpowiednie osoby do współpracy, istotne jest, abyś był emocjonalnie przyciągający. Odkryj w sobie cechy, dzięki którym jesteś ceniony i rekomendowany przez innych. Książka przedstawia różnorodne ćwiczenia, ustne i pisemne, które pomogą Ci rozwijać intuicję i odkrywać swój przedsiębiorczy potencjał.
Pomyśl, jaki dźwięk jest dla Ciebie najprzyjemniejszy. Czy jest to odgłos monet lub banknotów? Z pewnością nie. Najpiękniejszym dźwiękiem jest Twoje imię, wypowiadane przez osoby, które Cię cenią i darzą szacunkiem. To właśnie z tego punktu warto wychodzić w prowadzeniu biznesu, aby osiągnąć sukces. Poszukuj klientów, myśląc nie tylko o zysku, ale także o tych, którzy ofiarują wsparcie i pomagają rozwijać Twoją firmę. Tym samym zyskasz cenione zasoby, takie jak dobra wola, entuzjazm i zapał do działania.
Drugim kluczowym wnioskiem książki jest to, że warto angażować się tylko w to, co naprawdę nas interesuje. Jeśli nie chcesz być niepokojony, przekaż swoje niezadowolenie klientowi, który dzwoni w nieodpowiednim momencie. Jednak jeśli zależy Ci na klientach i satysfakcjonującej pracy, musisz podejść do tego inaczej.
Po lekturze tej książki będziesz potrafił:
- zidentyfikować, z jakimi klientami chcesz współpracować;
- zrozumieć, co wpływa na decyzje klientów poza finansami;
- odnaleźć swoją niszę i stać się znaczącym graczem w małym segmencie rynku;
- rozwijać relacje mentorskie, które przyniosą ulgę Twoim klientom i zostaną zapamiętane z wdzięcznością;
- zdecydować, w co warto inwestować swój czas i zasoby.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Klient" to przede wszystkim człowiek, którego warto postrzegać w kategoriach relacji, a nie tylko portfela. Chcąc przyciągnąć odpowiednie osoby do współpracy, istotne jest, abyś był emocjonalnie przyciągający. Odkryj w sobie cechy, dzięki którym jesteś ceniony i rekomendowany przez innych. Książka przedstawia różnorodne ćwiczenia, ustne i pisemne, które pomogą Ci rozwijać intuicję i odkrywać swój przedsiębiorczy potencjał.
Pomyśl, jaki dźwięk jest dla Ciebie najprzyjemniejszy. Czy jest to odgłos monet lub banknotów? Z pewnością nie. Najpiękniejszym dźwiękiem jest Twoje imię, wypowiadane przez osoby, które Cię cenią i darzą szacunkiem. To właśnie z tego punktu warto wychodzić w prowadzeniu biznesu, aby osiągnąć sukces. Poszukuj klientów, myśląc nie tylko o zysku, ale także o tych, którzy ofiarują wsparcie i pomagają rozwijać Twoją firmę. Tym samym zyskasz cenione zasoby, takie jak dobra wola, entuzjazm i zapał do działania.
Drugim kluczowym wnioskiem książki jest to, że warto angażować się tylko w to, co naprawdę nas interesuje. Jeśli nie chcesz być niepokojony, przekaż swoje niezadowolenie klientowi, który dzwoni w nieodpowiednim momencie. Jednak jeśli zależy Ci na klientach i satysfakcjonującej pracy, musisz podejść do tego inaczej.
Po lekturze tej książki będziesz potrafił:
- zidentyfikować, z jakimi klientami chcesz współpracować;
- zrozumieć, co wpływa na decyzje klientów poza finansami;
- odnaleźć swoją niszę i stać się znaczącym graczem w małym segmencie rynku;
- rozwijać relacje mentorskie, które przyniosą ulgę Twoim klientom i zostaną zapamiętane z wdzięcznością;
- zdecydować, w co warto inwestować swój czas i zasoby.
