Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zdrowy rozwój człowieka. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rosnące trudności w systemie edukacji państwowej prowadzą do zwiększonego zainteresowania reformowaniem podejścia pedagogicznego. Wśród placówek, które wprowadzają nowatorskie metody, znajdują się szkoły i przedszkola waldorfskie. Te instytucje opierają się na zasadach pedagogiki opracowanej przez Rudolfa Steinera. Podejście to wprowadza nową filozofię, kładącą nacisk na uczenie się wszystkimi zmysłami oraz poprzez sztukę i prace ręczne. W przeciwieństwie do tradycyjnych metod, pedagogika waldorfska nie koncentruje się wyłącznie na rozwijaniu zdolności matematyczno-logicznych, lecz uwzględnia pełen wachlarz ludzkich inteligencji. Kluczowe jest założenie, że nauczyciele nie powinni decydować o kierunku rozwoju swoich podopiecznych, lecz jedynie wspierać ich na ścieżce odkrywania świata.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rosnące trudności w systemie edukacji państwowej prowadzą do zwiększonego zainteresowania reformowaniem podejścia pedagogicznego. Wśród placówek, które wprowadzają nowatorskie metody, znajdują się szkoły i przedszkola waldorfskie. Te instytucje opierają się na zasadach pedagogiki opracowanej przez Rudolfa Steinera. Podejście to wprowadza nową filozofię, kładącą nacisk na uczenie się wszystkimi zmysłami oraz poprzez sztukę i prace ręczne. W przeciwieństwie do tradycyjnych metod, pedagogika waldorfska nie koncentruje się wyłącznie na rozwijaniu zdolności matematyczno-logicznych, lecz uwzględnia pełen wachlarz ludzkich inteligencji. Kluczowe jest założenie, że nauczyciele nie powinni decydować o kierunku rozwoju swoich podopiecznych, lecz jedynie wspierać ich na ścieżce odkrywania świata.
