Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zasoby osobiste i społeczne, a dobrostan psychiczny wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia ważne zagadnienia dotyczące osobistych i społecznych zasobów młodzieży przebywającej w ośrodkach wychowawczych oraz ich wpływu na dobrostan psychiczny. Autorka, Anna Dąbrowska, analizuje rolę zasobów psychospołecznych w życiu człowieka i ich potencjał w procesie resocjalizacji. Zwraca uwagę na wyzwania związane z wtórną socjalizacją młodzieży, odbywającą się w izolacji od naturalnego środowiska. Opierając się na literaturze oraz własnych badaniach, Dąbrowska ukazuje negatywne skutki instytucjonalnej izolacji na zdrowie psychiczne nastolatków i proponuje innowacyjne podejścia w pracy z młodzieżą w placówkach resocjalizacyjnych. Sugerowane zmiany koncentrują się na poprawie dobrostanu psychicznego oraz implementacji programów stosowanych z sukcesem na arenie międzynarodowej.
Publikacja jest adresowana zarówno do teoretyków, jak i praktyków, szczególnie do studentów pedagogiki i pracy socjalnej, pedagogów szkolnych, kuratorów oraz pracowników instytucji wychowawczych i resocjalizacyjnych. Anna Dąbrowska, odwołując się do współczesnej psychologii pozytywnej oraz pedagogiki resocjalizacyjnej, nie skupia się na deficytach socjalizacyjnych, lecz na odkrywaniu zasobów psychospołecznych młodzieży. Jej podejście stanowi nowatorskie spojrzenie w dziedzinie pedagogiki resocjalizacyjnej i otwiera nowe kierunki dla działań opiekuńczo-wychowawczych.
Anna Dąbrowska jest doktorem nauk humanistycznych i pracuje jako adiunkt w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada doświadczenie w psychoterapii oraz w realizacji projektów badawczych mających na celu wsparcie psychospołecznego funkcjonowania młodzieży, zwłaszcza w trudnych środowiskach życia. Jej praca naukowa koncentruje się na zwiększeniu efektywności resocjalizacji młodzieży niedostosowanej społecznie, szczególnie tej pozostającej pod opieką instytucji wychowawczych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia ważne zagadnienia dotyczące osobistych i społecznych zasobów młodzieży przebywającej w ośrodkach wychowawczych oraz ich wpływu na dobrostan psychiczny. Autorka, Anna Dąbrowska, analizuje rolę zasobów psychospołecznych w życiu człowieka i ich potencjał w procesie resocjalizacji. Zwraca uwagę na wyzwania związane z wtórną socjalizacją młodzieży, odbywającą się w izolacji od naturalnego środowiska. Opierając się na literaturze oraz własnych badaniach, Dąbrowska ukazuje negatywne skutki instytucjonalnej izolacji na zdrowie psychiczne nastolatków i proponuje innowacyjne podejścia w pracy z młodzieżą w placówkach resocjalizacyjnych. Sugerowane zmiany koncentrują się na poprawie dobrostanu psychicznego oraz implementacji programów stosowanych z sukcesem na arenie międzynarodowej.
Publikacja jest adresowana zarówno do teoretyków, jak i praktyków, szczególnie do studentów pedagogiki i pracy socjalnej, pedagogów szkolnych, kuratorów oraz pracowników instytucji wychowawczych i resocjalizacyjnych. Anna Dąbrowska, odwołując się do współczesnej psychologii pozytywnej oraz pedagogiki resocjalizacyjnej, nie skupia się na deficytach socjalizacyjnych, lecz na odkrywaniu zasobów psychospołecznych młodzieży. Jej podejście stanowi nowatorskie spojrzenie w dziedzinie pedagogiki resocjalizacyjnej i otwiera nowe kierunki dla działań opiekuńczo-wychowawczych.
Anna Dąbrowska jest doktorem nauk humanistycznych i pracuje jako adiunkt w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada doświadczenie w psychoterapii oraz w realizacji projektów badawczych mających na celu wsparcie psychospołecznego funkcjonowania młodzieży, zwłaszcza w trudnych środowiskach życia. Jej praca naukowa koncentruje się na zwiększeniu efektywności resocjalizacji młodzieży niedostosowanej społecznie, szczególnie tej pozostającej pod opieką instytucji wychowawczych.
