Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Pawła Tkaczyka, osadzona w polskich realiach, stanowi przewodnik po najnowszych osiągnięciach marketingu. Autor, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w branży, przedstawia praktyczne strategie, które pomagają stworzyć silną markę zaczynając od konceptów tkwiących w umyśle konsumenta. Zawiera ona przemyślaną strukturę, która pomaga zrozumieć, dlaczego wiele obiecujących biznesów nie odnosi sukcesu – brakuje im prawidłowo opracowanej strategii i znajomości podstawowych zasad marketingu.
Tkaczyk stworzył tę książkę z myślą o właścicielach firm, pracownikach działów marketingu i specjalistach ds. PR, dzieląc się nie tylko swoim doświadczeniem, ale także najnowszymi trendami globalnymi. Każdy temat został opisany w sposób przystępny, bez zbędnych zawiłości technicznych, co czyni tę pozycję wartościowym źródłem wiedzy zarówno dla nowych, jak i doświadczonych przedsiębiorców.
Podzielona na sekcje, książka pozwala na zgłębianie tematów takich jak kreowanie silnej marki, strategia komunikacyjna czy identyfikacja wizualna według własnych potrzeb. Dzięki praktycznym przykładom i analizom przypadków, czytelnik zdobywa wiedzę, jak inwestować w marketing, by przynosił on najlepsze rezultaty. Jest to nieoceniona pomoc dla każdego, kto chce osiągnąć sukces na współczesnym rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Pawła Tkaczyka, osadzona w polskich realiach, stanowi przewodnik po najnowszych osiągnięciach marketingu. Autor, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w branży, przedstawia praktyczne strategie, które pomagają stworzyć silną markę zaczynając od konceptów tkwiących w umyśle konsumenta. Zawiera ona przemyślaną strukturę, która pomaga zrozumieć, dlaczego wiele obiecujących biznesów nie odnosi sukcesu – brakuje im prawidłowo opracowanej strategii i znajomości podstawowych zasad marketingu.
Tkaczyk stworzył tę książkę z myślą o właścicielach firm, pracownikach działów marketingu i specjalistach ds. PR, dzieląc się nie tylko swoim doświadczeniem, ale także najnowszymi trendami globalnymi. Każdy temat został opisany w sposób przystępny, bez zbędnych zawiłości technicznych, co czyni tę pozycję wartościowym źródłem wiedzy zarówno dla nowych, jak i doświadczonych przedsiębiorców.
Podzielona na sekcje, książka pozwala na zgłębianie tematów takich jak kreowanie silnej marki, strategia komunikacyjna czy identyfikacja wizualna według własnych potrzeb. Dzięki praktycznym przykładom i analizom przypadków, czytelnik zdobywa wiedzę, jak inwestować w marketing, by przynosił on najlepsze rezultaty. Jest to nieoceniona pomoc dla każdego, kto chce osiągnąć sukces na współczesnym rynku.
