Książka - Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka autorstwa Pawła Tkaczyka, osadzona w polskich realiach, stanowi przewodnik po najnowszych osiągnięciach marketingu. Autor, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w branży, przedstawia praktyczne strategie, które pomagają stworzyć silną markę zaczynając od konceptów tkwiących w umyśle konsumenta. Zawiera ona przemyślaną strukturę, która pomaga zrozumieć, dlaczego wiele obiecujących biznesów nie odnosi sukcesu – brakuje im prawidłowo opracowanej strategii i znajomości podstawowych zasad marketingu.

Tkaczyk stworzył tę książkę z myślą o właścicielach firm, pracownikach działów marketingu i specjalistach ds. PR, dzieląc się nie tylko swoim doświadczeniem, ale także najnowszymi trendami globalnymi. Każdy temat został opisany w sposób przystępny, bez zbędnych zawiłości technicznych, co czyni tę pozycję wartościowym źródłem wiedzy zarówno dla nowych, jak i doświadczonych przedsiębiorców.

Podzielona na sekcje, książka pozwala na zgłębianie tematów takich jak kreowanie silnej marki, strategia komunikacyjna czy identyfikacja wizualna według własnych potrzeb. Dzięki praktycznym przykładom i analizom przypadków, czytelnik zdobywa wiedzę, jak inwestować w marketing, by przynosił on najlepsze rezultaty. Jest to nieoceniona pomoc dla każdego, kto chce osiągnąć sukces na współczesnym rynku.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka autorstwa Pawła Tkaczyka, osadzona w polskich realiach, stanowi przewodnik po najnowszych osiągnięciach marketingu. Autor, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w branży, przedstawia praktyczne strategie, które pomagają stworzyć silną markę zaczynając od konceptów tkwiących w umyśle konsumenta. Zawiera ona przemyślaną strukturę, która pomaga zrozumieć, dlaczego wiele obiecujących biznesów nie odnosi sukcesu – brakuje im prawidłowo opracowanej strategii i znajomości podstawowych zasad marketingu.

Tkaczyk stworzył tę książkę z myślą o właścicielach firm, pracownikach działów marketingu i specjalistach ds. PR, dzieląc się nie tylko swoim doświadczeniem, ale także najnowszymi trendami globalnymi. Każdy temat został opisany w sposób przystępny, bez zbędnych zawiłości technicznych, co czyni tę pozycję wartościowym źródłem wiedzy zarówno dla nowych, jak i doświadczonych przedsiębiorców.

Podzielona na sekcje, książka pozwala na zgłębianie tematów takich jak kreowanie silnej marki, strategia komunikacyjna czy identyfikacja wizualna według własnych potrzeb. Dzięki praktycznym przykładom i analizom przypadków, czytelnik zdobywa wiedzę, jak inwestować w marketing, by przynosił on najlepsze rezultaty. Jest to nieoceniona pomoc dla każdego, kto chce osiągnąć sukces na współczesnym rynku.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 216
Rok wydania: 2011
Rozmiar: 140 × 210 mm
ID: 9788324633340
Autorzy:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Paweł Tkaczyk

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info