Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wypalenie szkolne u adolescentów
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zawarty wksiążce przegląd badań nad szkolnym wypaleniem uadolescentów budzi uznanie ipodziw. Jest syntetyczny, autorsko skomponowany, przejrzysty, logiczny ispójny. Sprawia, że obie Autorki za pomocą swoich badań stają się częścią naukowej wspólnoty, dołączają do grupy osób zaangażowanych wpoznawanie tego społecznie ważnego zjawiska. Mamy wtej książce pokaz warsztatu badawczego na najwyższym poziomie metodologii oraz samodzielności ikreatywnego podejścia do stawianych problemów, książka jest nie tylko godna najwyższego uznania, nie tylko może stać się swoistym wzorem do naśladowania czy też pewnym standardem dla badań pedagogicznych Może stać się ona naszym przewodnikiem po zawiłej, bardzo zróżnicowanej problematyce współczesnej szkoły Brakuje wpedagogice takich zaangażowanych książek. Ztym większym przekonaniem rekomenduję tę znakomitą publikację do druku, gratulując jednocześnie obu Autorkom dojrzałości, wiedzy, opanowania warsztatu metodologicznego oraz precyzji istaranności wbadaniach.
Prof. zw. dr hab. Mirosław Nowak-Dziemianowicz
Bezsprzecznym walorem monografii jest porównawczy charakter zaprezentowanych wniej badań ianaliz wrodzimych realiach do rzadkości wciąż należą bowiem badania porównawcze, które pozwalają na wielostronne spojrzenie na rozpatrywane kwestie. Na tym większe uznanie zasługuje wzwiązku ztym, podjęcie przez Autorki badań polsko-amerykańskich. Wmoim przekonaniu jest to praca oryginalna odużych walorach poznawczych, która zpewnością wzbudzi zainteresowanie wszerokich kręgach odbiorców przede wszystkim nauczycieli irodziców, ale także nauczycieli akademickich (którzy mogą wykorzystać przedstawione wyniki badań wprocesie przygotowania przyszłych nauczycieli do skutecznej pracy wzawodzie) oraz samych uczniów (którzy, dzięki lekturze, zyskać mogą świadomość istnienia zjawiska wypalenia szkolnego, jego przyczyn, symptomów imetod przeciwdziałania jego występowaniu, agdyby to ostatnie zawiodło lub okazało się niemożliwe jego negatywnym konsekwencjom).
Dr hab. Stefan T.Kwiatkowski, prof. ChAT
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zawarty wksiążce przegląd badań nad szkolnym wypaleniem uadolescentów budzi uznanie ipodziw. Jest syntetyczny, autorsko skomponowany, przejrzysty, logiczny ispójny. Sprawia, że obie Autorki za pomocą swoich badań stają się częścią naukowej wspólnoty, dołączają do grupy osób zaangażowanych wpoznawanie tego społecznie ważnego zjawiska. Mamy wtej książce pokaz warsztatu badawczego na najwyższym poziomie metodologii oraz samodzielności ikreatywnego podejścia do stawianych problemów, książka jest nie tylko godna najwyższego uznania, nie tylko może stać się swoistym wzorem do naśladowania czy też pewnym standardem dla badań pedagogicznych Może stać się ona naszym przewodnikiem po zawiłej, bardzo zróżnicowanej problematyce współczesnej szkoły Brakuje wpedagogice takich zaangażowanych książek. Ztym większym przekonaniem rekomenduję tę znakomitą publikację do druku, gratulując jednocześnie obu Autorkom dojrzałości, wiedzy, opanowania warsztatu metodologicznego oraz precyzji istaranności wbadaniach.
Prof. zw. dr hab. Mirosław Nowak-Dziemianowicz
Bezsprzecznym walorem monografii jest porównawczy charakter zaprezentowanych wniej badań ianaliz wrodzimych realiach do rzadkości wciąż należą bowiem badania porównawcze, które pozwalają na wielostronne spojrzenie na rozpatrywane kwestie. Na tym większe uznanie zasługuje wzwiązku ztym, podjęcie przez Autorki badań polsko-amerykańskich. Wmoim przekonaniu jest to praca oryginalna odużych walorach poznawczych, która zpewnością wzbudzi zainteresowanie wszerokich kręgach odbiorców przede wszystkim nauczycieli irodziców, ale także nauczycieli akademickich (którzy mogą wykorzystać przedstawione wyniki badań wprocesie przygotowania przyszłych nauczycieli do skutecznej pracy wzawodzie) oraz samych uczniów (którzy, dzięki lekturze, zyskać mogą świadomość istnienia zjawiska wypalenia szkolnego, jego przyczyn, symptomów imetod przeciwdziałania jego występowaniu, agdyby to ostatnie zawiodło lub okazało się niemożliwe jego negatywnym konsekwencjom).
Dr hab. Stefan T.Kwiatkowski, prof. ChAT