Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wrocławskie tramwaje konne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wrocław, dzięki zachowanym licznym źródłom historycznym, umożliwia współczesnym odbiorcom poznanie mało znanego okresu w historii transportu, kiedy to tramwaje konne zaczynały funkcjonować w mieście. Pierwsza linia tramwajowa została uruchomiona 10 lipca 1877 roku przez firmę Breslauer Straßen-Eisenbahn-Gesellschaft (Wrocławskie Towarzystwo Ulicznej Kolei Żelaznej) i łączyła Przedmieście Oławskie z Szczytnikami. W niedługim czasie stworzono jedną z najrozleglejszych sieci tramwajowych w Niemczech, której długość przekraczała 30 kilometrów. Pod koniec XIX wieku, kiedy sieć tramwajowa osiągnęła swój szczyt, na pięciu różnych liniach kursowało 140 wagonów, ciągniętych przez spółkę dysponującą ponad 500 końmi.
Książka "Wrocławskie tramwaje konne" pełni rolę wciągającego przewodnika, prezentując rozwój tramwajów konnych w mieście oraz codzienną działalność tej formy transportu. Autor szczegółowo opisuje aspekty takie jak zajezdnie, tabor, infrastruktura i konie, tworząc złożony obraz komunikacji miejskiej na przełomie XIX wieku. Dodatkowo, bogate materiały ilustracyjne oraz liczne artykuły prasowe z tamtych lat pozwalają czytelnikom na głębsze zanurzenie się w tę unikalną epokę historii Wrocławia, odkrywając jego prawie zapomniane oblicze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wrocław, dzięki zachowanym licznym źródłom historycznym, umożliwia współczesnym odbiorcom poznanie mało znanego okresu w historii transportu, kiedy to tramwaje konne zaczynały funkcjonować w mieście. Pierwsza linia tramwajowa została uruchomiona 10 lipca 1877 roku przez firmę Breslauer Straßen-Eisenbahn-Gesellschaft (Wrocławskie Towarzystwo Ulicznej Kolei Żelaznej) i łączyła Przedmieście Oławskie z Szczytnikami. W niedługim czasie stworzono jedną z najrozleglejszych sieci tramwajowych w Niemczech, której długość przekraczała 30 kilometrów. Pod koniec XIX wieku, kiedy sieć tramwajowa osiągnęła swój szczyt, na pięciu różnych liniach kursowało 140 wagonów, ciągniętych przez spółkę dysponującą ponad 500 końmi.
Książka "Wrocławskie tramwaje konne" pełni rolę wciągającego przewodnika, prezentując rozwój tramwajów konnych w mieście oraz codzienną działalność tej formy transportu. Autor szczegółowo opisuje aspekty takie jak zajezdnie, tabor, infrastruktura i konie, tworząc złożony obraz komunikacji miejskiej na przełomie XIX wieku. Dodatkowo, bogate materiały ilustracyjne oraz liczne artykuły prasowe z tamtych lat pozwalają czytelnikom na głębsze zanurzenie się w tę unikalną epokę historii Wrocławia, odkrywając jego prawie zapomniane oblicze.
