Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wizerunek gminy i jego ochrona
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi wszechstronne studium istotnych aspektów związanych z kształtowaniem i ochroną wizerunku gminy. W publikacji szczegółowo omówiono tworzenie wizerunku gminy, budowanie jej marki oraz branding, a także sposób, w jaki kampanie reklamowe wpływają na postrzeganie gminy. Omawia także znaczenie logotypu jako kluczowego elementu identyfikacji wizualnej.
Złożoność zagadnienia wizerunku jest analizowana w kontekście jego traktowania jako dobra osobistego gminy. Ta część książki poświęcona jest prawnej definicji dobra osobistego, wyjaśniając jego specyfikę w odniesieniu do osób prawnych. Dotyka kwestii dobrego imienia gminy, jej identyfikacji wizualnej oraz wykorzystywanych sloganów i hasła promocyjnych.
Ochrona wizerunku gminy została przedstawiona przez pryzmat środków prawnych i przedstawienia konkretnych przykładów naruszeń. Kwestie prawne są przeplatają się z odniesieniami do sfery socjologicznej i ekonomicznej, w szczególności marketingu i promocji. Takie podejście pozwala na ukazanie, jakie czynniki wpływają na zarządzanie wizerunkiem przez jednostki samorządu terytorialnego.
Książka jest kierowana do specjalistów zajmujących się wizerunkiem w samorządach terytorialnych oraz marketingiem terytorialnym. Będzie również wartościowym źródłem wiedzy dla prawników współpracujących z samorządami oraz reprezentantów środowisk naukowych zajmujących się prawem, ekonomią i socjologią.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi wszechstronne studium istotnych aspektów związanych z kształtowaniem i ochroną wizerunku gminy. W publikacji szczegółowo omówiono tworzenie wizerunku gminy, budowanie jej marki oraz branding, a także sposób, w jaki kampanie reklamowe wpływają na postrzeganie gminy. Omawia także znaczenie logotypu jako kluczowego elementu identyfikacji wizualnej.
Złożoność zagadnienia wizerunku jest analizowana w kontekście jego traktowania jako dobra osobistego gminy. Ta część książki poświęcona jest prawnej definicji dobra osobistego, wyjaśniając jego specyfikę w odniesieniu do osób prawnych. Dotyka kwestii dobrego imienia gminy, jej identyfikacji wizualnej oraz wykorzystywanych sloganów i hasła promocyjnych.
Ochrona wizerunku gminy została przedstawiona przez pryzmat środków prawnych i przedstawienia konkretnych przykładów naruszeń. Kwestie prawne są przeplatają się z odniesieniami do sfery socjologicznej i ekonomicznej, w szczególności marketingu i promocji. Takie podejście pozwala na ukazanie, jakie czynniki wpływają na zarządzanie wizerunkiem przez jednostki samorządu terytorialnego.
Książka jest kierowana do specjalistów zajmujących się wizerunkiem w samorządach terytorialnych oraz marketingiem terytorialnym. Będzie również wartościowym źródłem wiedzy dla prawników współpracujących z samorządami oraz reprezentantów środowisk naukowych zajmujących się prawem, ekonomią i socjologią.
