Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wirtualne państwo jako przestrzeń edukacji obywatelskiej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Mikronacje, czyli wirtualne państwa, to zjawisko społeczne, które zrodziło się wraz z rozwojem nowych mediów, a mimo to pozostaje stosunkowo mało zbadane. W Polsce problematyka związana z mikronacjami została opisana w zaledwie paru artykułach, a ich rozwój i transformacje nie są regularnie monitorowane. Podobna sytuacja ma miejsce na świecie, gdzie dostępne publikacje ograniczają się głównie do prasy, przedstawiając to zjawisko jako interesujący, lecz raczej incydentalny fenomen. Dlatego badania nad wirtualnymi społecznościami, które symulują procesy charakterystyczne dla państw, stanowią cenne źródło inspiracji. Są one istotne dla współczesnej pedagogiki, zwłaszcza w zakresie edukacji obywatelskiej i medialnej, która ma na celu m.in. dążenie do równego dostępu do mediów i rozwijania umiejętności ich wykorzystania. Jednocześnie zjawisko to jest istotne dla refleksji w dziedzinie kulturoznawstwa, antropologii i politologii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Mikronacje, czyli wirtualne państwa, to zjawisko społeczne, które zrodziło się wraz z rozwojem nowych mediów, a mimo to pozostaje stosunkowo mało zbadane. W Polsce problematyka związana z mikronacjami została opisana w zaledwie paru artykułach, a ich rozwój i transformacje nie są regularnie monitorowane. Podobna sytuacja ma miejsce na świecie, gdzie dostępne publikacje ograniczają się głównie do prasy, przedstawiając to zjawisko jako interesujący, lecz raczej incydentalny fenomen. Dlatego badania nad wirtualnymi społecznościami, które symulują procesy charakterystyczne dla państw, stanowią cenne źródło inspiracji. Są one istotne dla współczesnej pedagogiki, zwłaszcza w zakresie edukacji obywatelskiej i medialnej, która ma na celu m.in. dążenie do równego dostępu do mediów i rozwijania umiejętności ich wykorzystania. Jednocześnie zjawisko to jest istotne dla refleksji w dziedzinie kulturoznawstwa, antropologii i politologii.
