Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wieliczka, czyli przygoda w kopalni. Czytam sobie. Poziom 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kiedy Smartfon, Bryła i Blaszka wybierają się na szkolną wycieczkę do Wieliczki, spodziewają się odkryć to, co już znają z lekcji w szkole. Na miejscu okazuje się, że stara kopalnia kryje w sobie wiele nieodkrytych tajemnic. Przyjaciele, przemierzając mroczne korytarze, natrafiają na niezwykłe stworzenie i poznają zagadkową postać rodem z dawnych czasów. Jest to dla nich początek wielkiej przygody i bardzo wymagającego zadania. "Połykam strony" to trzeci poziom serii "Czytam sobie", idealny dla dzieci, które już potrafią czytać samodzielnie. Duża czcionka sprzyja łatwiejszemu czytaniu, a słowa oznaczone gwiazdką są objaśnione w alfabetycznym słowniczku na końcu książki. Czarno-białe ilustracje oraz dominacja tekstu nad obrazkami sprawiają, że dzieci mają poczucie, że czytają prawdziwą książkę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kiedy Smartfon, Bryła i Blaszka wybierają się na szkolną wycieczkę do Wieliczki, spodziewają się odkryć to, co już znają z lekcji w szkole. Na miejscu okazuje się, że stara kopalnia kryje w sobie wiele nieodkrytych tajemnic. Przyjaciele, przemierzając mroczne korytarze, natrafiają na niezwykłe stworzenie i poznają zagadkową postać rodem z dawnych czasów. Jest to dla nich początek wielkiej przygody i bardzo wymagającego zadania. "Połykam strony" to trzeci poziom serii "Czytam sobie", idealny dla dzieci, które już potrafią czytać samodzielnie. Duża czcionka sprzyja łatwiejszemu czytaniu, a słowa oznaczone gwiazdką są objaśnione w alfabetycznym słowniczku na końcu książki. Czarno-białe ilustracje oraz dominacja tekstu nad obrazkami sprawiają, że dzieci mają poczucie, że czytają prawdziwą książkę.
