Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Telemarketer w akcji: zdobądź zadowolonych klientów dla swojej firmy!
W dzisiejszym dynamicznym świecie tempo działania stało się kluczowe. Każda szanująca się firma dysponuje zespołem call center, a telemarketerzy intensywnie pracują, by spełniać oczekiwania zarówno swoich przełożonych, jak i klientów. Jednakże, mimo istotnej roli, jaką odgrywają telemarketerzy, ich zawód rzadko spotyka się z należnym uznaniem, często wiążąc się z frustracją. Kluczowym powodem tej sytuacji jest brak wiedzy firm i ich pracowników na temat skutecznej komunikacji z klientami oraz ich oczekiwań.
Ta książka dostarcza nie tylko odpowiedzi na nurtujące pytania, ale również praktyczne wskazówki, które pomogą zwiększyć efektywność rozmów. Opracowana przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się telemarketingiem i jego szkoleniem, książka ta wskaże, gdzie najczęściej dochodzi do nieporozumień między sprzedawcami a klientami oraz nauczy, jak zręcznie unikać tych pułapek. Poprzez analizę rzeczywistych rozmów dowiesz się, jak prowadzić konwersację w sposób przyjemny zarówno dla ciebie, jak i klienta.
Dzięki tym technikom zyskasz pozytywne reakcje od klientów, którzy z chęcią wysłuchają twojej oferty. Będziesz mógł umawiać spotkania lub dokonać szybkiej sprzedaży!
Tematy, które znajdziesz w książce to m.in.:
- Czy warto umawiać spotkania?
- Wytrwale dąż do celu
- Jak przygotować siebie na rozmowę
- Organizacja spotkań
- Telemarketing w sektorze B2B
- Umawianie spotkań B2C
- Unikaj zakazanych praktyk
Zrezygnuj z gotowych skryptów i zacznij budować relację z klientem!
Książka została napisana przez dwóch autorów, którzy przedstawiają różne perspektywy, co pozwala na uzyskanie pełniejszego obrazu zagadnień związanych z telemarketingiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Telemarketer w akcji: zdobądź zadowolonych klientów dla swojej firmy!
W dzisiejszym dynamicznym świecie tempo działania stało się kluczowe. Każda szanująca się firma dysponuje zespołem call center, a telemarketerzy intensywnie pracują, by spełniać oczekiwania zarówno swoich przełożonych, jak i klientów. Jednakże, mimo istotnej roli, jaką odgrywają telemarketerzy, ich zawód rzadko spotyka się z należnym uznaniem, często wiążąc się z frustracją. Kluczowym powodem tej sytuacji jest brak wiedzy firm i ich pracowników na temat skutecznej komunikacji z klientami oraz ich oczekiwań.
Ta książka dostarcza nie tylko odpowiedzi na nurtujące pytania, ale również praktyczne wskazówki, które pomogą zwiększyć efektywność rozmów. Opracowana przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się telemarketingiem i jego szkoleniem, książka ta wskaże, gdzie najczęściej dochodzi do nieporozumień między sprzedawcami a klientami oraz nauczy, jak zręcznie unikać tych pułapek. Poprzez analizę rzeczywistych rozmów dowiesz się, jak prowadzić konwersację w sposób przyjemny zarówno dla ciebie, jak i klienta.
Dzięki tym technikom zyskasz pozytywne reakcje od klientów, którzy z chęcią wysłuchają twojej oferty. Będziesz mógł umawiać spotkania lub dokonać szybkiej sprzedaży!
Tematy, które znajdziesz w książce to m.in.:
- Czy warto umawiać spotkania?
- Wytrwale dąż do celu
- Jak przygotować siebie na rozmowę
- Organizacja spotkań
- Telemarketing w sektorze B2B
- Umawianie spotkań B2C
- Unikaj zakazanych praktyk
Zrezygnuj z gotowych skryptów i zacznij budować relację z klientem!
Książka została napisana przez dwóch autorów, którzy przedstawiają różne perspektywy, co pozwala na uzyskanie pełniejszego obrazu zagadnień związanych z telemarketingiem.
