Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczyć się przez całe życie. Potrzeba czy konieczność
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Uczenie się przez całe życie stało się nieodłącznym elementem współczesnych przekształceń społecznych, gospodarczych, politycznych, kulturowych i edukacyjnych. Różnorodność oraz dynamika tych zmian wymaga od instytucji, firm oraz jednostek większej elastyczności i zdolności adaptacyjnej. Postęp technologii, zaawansowany rozwój komunikacji masowej, transformacje oraz rosnąca konkurencja na rynkach pracy, a także zmiany demograficzne dotykające Europy i świata, stanowią wyzwania dla szkół oraz nauczycieli w dobie globalizacji. Współczesny człowiek musi nieustannie implementować strategie dostosowywania się do zmiennych realiów społecznych, a także zarządzać własnym rozwojem osobistym, stając się tym samym uczestnikiem i kreatorem przemian społecznych. Autorzy tej publikacji pragną zachęcić czytelników do podjęcia naukowej dyskusji oraz stworzyć przestrzeń do wymiany doświadczeń między teoretykami i praktykami w kontekście zmieniających się paradygmatów naukowych oraz ogólnie pojętej rzeczywistości społecznej. Fragment pochodzi z wprowadzenia i został dostarczony przez wydawcę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Uczenie się przez całe życie stało się nieodłącznym elementem współczesnych przekształceń społecznych, gospodarczych, politycznych, kulturowych i edukacyjnych. Różnorodność oraz dynamika tych zmian wymaga od instytucji, firm oraz jednostek większej elastyczności i zdolności adaptacyjnej. Postęp technologii, zaawansowany rozwój komunikacji masowej, transformacje oraz rosnąca konkurencja na rynkach pracy, a także zmiany demograficzne dotykające Europy i świata, stanowią wyzwania dla szkół oraz nauczycieli w dobie globalizacji. Współczesny człowiek musi nieustannie implementować strategie dostosowywania się do zmiennych realiów społecznych, a także zarządzać własnym rozwojem osobistym, stając się tym samym uczestnikiem i kreatorem przemian społecznych. Autorzy tej publikacji pragną zachęcić czytelników do podjęcia naukowej dyskusji oraz stworzyć przestrzeń do wymiany doświadczeń między teoretykami i praktykami w kontekście zmieniających się paradygmatów naukowych oraz ogólnie pojętej rzeczywistości społecznej. Fragment pochodzi z wprowadzenia i został dostarczony przez wydawcę.
