Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczę się poprawnie wymawiać głoskę ż z Foczką Ninką
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką" to seria książeczek logopedycznych skoncentrowanych na wspomaganiu dzieci w nauce prawidłowej wymowy. Materiały te zostały starannie opracowane, opierając się na sprawdzonej metodyce logopedycznej oraz wieloletnim doświadczeniu zawodowym autorki. Zadania zaprojektowano tak, aby skutecznie wspierały rozwój mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Są one szczególnie przydatne podczas organizowania metodycznych zabaw językowych, zwłaszcza dla dzieci z opóźnieniem rozwoju mowy, problemami artykulacyjnymi lub trudnościami w wymawianiu tzw. trudnych głosek. W szczególności książka ta skierowana jest do dzieci, które mają problemy z artykulacją głoski [ż]. Publikacja okaże się nieocenionym wsparciem dla logopedów, pedagogów, nauczycieli oraz rodziców pracujących z dziećmi, które zaczynają wymawiać głoskę [ż] - niezależnie od tego, czy pojawiła się ona spontanicznie, czy też została wywołana przez logopedę w izolacji. Wiele dzieci nadal miewa trudności z prawidłowym brzmieniem głoski [ż], zwłaszcza w bardziej skomplikowanych słowach lub w sytuacjach, gdy mówią szybko i są podekscytowane.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką" to seria książeczek logopedycznych skoncentrowanych na wspomaganiu dzieci w nauce prawidłowej wymowy. Materiały te zostały starannie opracowane, opierając się na sprawdzonej metodyce logopedycznej oraz wieloletnim doświadczeniu zawodowym autorki. Zadania zaprojektowano tak, aby skutecznie wspierały rozwój mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Są one szczególnie przydatne podczas organizowania metodycznych zabaw językowych, zwłaszcza dla dzieci z opóźnieniem rozwoju mowy, problemami artykulacyjnymi lub trudnościami w wymawianiu tzw. trudnych głosek. W szczególności książka ta skierowana jest do dzieci, które mają problemy z artykulacją głoski [ż]. Publikacja okaże się nieocenionym wsparciem dla logopedów, pedagogów, nauczycieli oraz rodziców pracujących z dziećmi, które zaczynają wymawiać głoskę [ż] - niezależnie od tego, czy pojawiła się ona spontanicznie, czy też została wywołana przez logopedę w izolacji. Wiele dzieci nadal miewa trudności z prawidłowym brzmieniem głoski [ż], zwłaszcza w bardziej skomplikowanych słowach lub w sytuacjach, gdy mówią szybko i są podekscytowane.
