Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Trening percepcji wzrokowej. Część B. Ćwiczenia doskonalące stałość spostrzegania. Kształt - położenie - wielkość
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowane materiały edukacyjne mają na celu rozwijanie percepcji wzrokowej, czyli zdolności do zrozumienia i interpretowania bodźców wizualnych z otoczenia. Chociaż większość proponowanych zadań skierowana jest do uczniów starszych (klasy IV-VIII szkoły podstawowej oraz szkoły ponadpodstawowej), ich elastyczność pozwala na wykorzystanie także w pracy z młodszymi uczniami, wybierając odpowiedni poziom trudności.
Podtytuł tej części brzmi: Ćwiczenia doskonalące stałość spostrzegania. Kształt – położenie – wielkość. Trudności w zachowaniu stałości spostrzegania mogą prowadzić do problemów z rozpoznawaniem liter i cyfr w różnych czcionkach czy orientacjach, identyfikacją słów w różnych kontekstach, rozróżnianiem przedmiotów oraz utrzymaniem koncentracji i uwagi. Wymaganie ciągłego dostosowywania się do zmiennych bodźców sensorycznych może powodować zmęczenie i trudności w skupieniu uwagi na zadaniach.
Publikacja proponuje ćwiczenia mające na celu doskonalenie stałości spostrzegania, w tym: odnajdywanie cieni przedstawionych obrazków, identyfikacja identycznych kształtów oraz znajdowanie powiększonych fragmentów obrazka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowane materiały edukacyjne mają na celu rozwijanie percepcji wzrokowej, czyli zdolności do zrozumienia i interpretowania bodźców wizualnych z otoczenia. Chociaż większość proponowanych zadań skierowana jest do uczniów starszych (klasy IV-VIII szkoły podstawowej oraz szkoły ponadpodstawowej), ich elastyczność pozwala na wykorzystanie także w pracy z młodszymi uczniami, wybierając odpowiedni poziom trudności.
Podtytuł tej części brzmi: Ćwiczenia doskonalące stałość spostrzegania. Kształt – położenie – wielkość. Trudności w zachowaniu stałości spostrzegania mogą prowadzić do problemów z rozpoznawaniem liter i cyfr w różnych czcionkach czy orientacjach, identyfikacją słów w różnych kontekstach, rozróżnianiem przedmiotów oraz utrzymaniem koncentracji i uwagi. Wymaganie ciągłego dostosowywania się do zmiennych bodźców sensorycznych może powodować zmęczenie i trudności w skupieniu uwagi na zadaniach.
Publikacja proponuje ćwiczenia mające na celu doskonalenie stałości spostrzegania, w tym: odnajdywanie cieni przedstawionych obrazków, identyfikacja identycznych kształtów oraz znajdowanie powiększonych fragmentów obrazka.
