Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Technokultura i jej manifestacje artystyczne...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka porusza temat technokultury, obszaru rzadko omawianego w polskiej literaturze w kontekście strategii artystycznych, które są jej wyrazem. Autor rozwija swoje teoretyczne rozważania na temat współczesnej kultury, która pozostaje pod silnym wpływem praktyk medialnych o hybrydowym charakterze, w czasach posthumanizmu i transhumanizmu. Przedstawia własną interpretację świata mediów, który ulega ciągłej hybrydyzacji. Przybliża to za pomocą analiz dzieł i twórczości uznanych artystów współczesnych mediów, takich jak Ken Godberg, Stelarc, Christa Sommerer i Laurent Mignonneau, Ryoji Ikeda oraz wielu innych twórców związanych ze sztuką hybrydową. Książka jest cenną pozycją nie tylko dla środowiska akademickiego, ale także dla szerokiego grona czytelników zaintrygowanych współczesną technokulturą i sztuką nowych mediów. Jest szczególnie skierowana do kulturoznawców, medioznawców oraz osób pasjonujących się najnowszymi trendami w sztuce medialnej. Może również pełnić funkcję podręcznika akademickiego na kierunkach związanych z kulturoznawstwem, medioznawstwem oraz na uczelniach artystycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka porusza temat technokultury, obszaru rzadko omawianego w polskiej literaturze w kontekście strategii artystycznych, które są jej wyrazem. Autor rozwija swoje teoretyczne rozważania na temat współczesnej kultury, która pozostaje pod silnym wpływem praktyk medialnych o hybrydowym charakterze, w czasach posthumanizmu i transhumanizmu. Przedstawia własną interpretację świata mediów, który ulega ciągłej hybrydyzacji. Przybliża to za pomocą analiz dzieł i twórczości uznanych artystów współczesnych mediów, takich jak Ken Godberg, Stelarc, Christa Sommerer i Laurent Mignonneau, Ryoji Ikeda oraz wielu innych twórców związanych ze sztuką hybrydową. Książka jest cenną pozycją nie tylko dla środowiska akademickiego, ale także dla szerokiego grona czytelników zaintrygowanych współczesną technokulturą i sztuką nowych mediów. Jest szczególnie skierowana do kulturoznawców, medioznawców oraz osób pasjonujących się najnowszymi trendami w sztuce medialnej. Może również pełnić funkcję podręcznika akademickiego na kierunkach związanych z kulturoznawstwem, medioznawstwem oraz na uczelniach artystycznych.
