Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sztuczna inteligencja nieustannie rewolucjonizuje sposób, w jaki funkcjonują współczesne przedsiębiorstwa. Książka "Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce [B2B]" przedstawia, jak efektywnie wykorzystać potencjał SI do usprawnienia działalności firmy. Autor podkreśla, że technologie oparte na sztucznej inteligencji zyskują na dostępności i są coraz lepiej dopasowane do specyficznych potrzeb biznesowych. Mogą one znacząco wspomóc różnorodne działy w przedsiębiorstwie, począwszy od zarządzania łańcuchem dostaw, aż po marketing, sprzedaż, obsługę klienta oraz rozwój produktów.
Książka kładzie nacisk na odpowiednie wdrożenie SI, które może stać się katalizatorem wzrostu firmy, odciążając pracowników od powtarzalnych zadań i pozwalając im skoncentrować się na bardziej twórczych wyzwaniach. Kluczem do sukcesu jest prawidłowe zaimplementowanie współpracy między człowiekiem a maszyną. Autor opracował model systemu zarządzania, który identyfikuje kluczowe obszary innowacji procesów biznesowych i pozwala skutecznie wprowadzić SI do organizacji. Struktura ta uwzględnia identyfikację i priorytetyzację funkcji oraz ustalenie kolejności działań.
Publikacja ta skierowana jest zarówno do praktyków zajmujących się projektami procesów biznesowych, jak i do doradców pomagających firmom we wdrażaniu innowacji i zarządzaniu zmianą. Stanowi również cenną lekturę dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem projektami, jakością i innowacjami. Nawet właściciele firm, pragnący wprowadzać nowatorskie rozwiązania, odnajdą w niej praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego wdrażania nowych technologii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sztuczna inteligencja nieustannie rewolucjonizuje sposób, w jaki funkcjonują współczesne przedsiębiorstwa. Książka "Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce [B2B]" przedstawia, jak efektywnie wykorzystać potencjał SI do usprawnienia działalności firmy. Autor podkreśla, że technologie oparte na sztucznej inteligencji zyskują na dostępności i są coraz lepiej dopasowane do specyficznych potrzeb biznesowych. Mogą one znacząco wspomóc różnorodne działy w przedsiębiorstwie, począwszy od zarządzania łańcuchem dostaw, aż po marketing, sprzedaż, obsługę klienta oraz rozwój produktów.
Książka kładzie nacisk na odpowiednie wdrożenie SI, które może stać się katalizatorem wzrostu firmy, odciążając pracowników od powtarzalnych zadań i pozwalając im skoncentrować się na bardziej twórczych wyzwaniach. Kluczem do sukcesu jest prawidłowe zaimplementowanie współpracy między człowiekiem a maszyną. Autor opracował model systemu zarządzania, który identyfikuje kluczowe obszary innowacji procesów biznesowych i pozwala skutecznie wprowadzić SI do organizacji. Struktura ta uwzględnia identyfikację i priorytetyzację funkcji oraz ustalenie kolejności działań.
Publikacja ta skierowana jest zarówno do praktyków zajmujących się projektami procesów biznesowych, jak i do doradców pomagających firmom we wdrażaniu innowacji i zarządzaniu zmianą. Stanowi również cenną lekturę dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem projektami, jakością i innowacjami. Nawet właściciele firm, pragnący wprowadzać nowatorskie rozwiązania, odnajdą w niej praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego wdrażania nowych technologii.
