Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
System ochrony konsumentów na rynku usług finansowych
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta ma na celu dostarczenie kompleksowego przeglądu systemu ochrony konsumentów, wzbogacając tym samym istniejącą literaturę. Autorka łączy w niej teoretyczne ujęcia z analizami praktycznego działania mechanizmów ochronnych. Publikacja ma charakter interdyscyplinarny, oferując szeroką perspektywę na zagadnienia związane z ochroną konsumentów — od aspektów prawnych po funkcjonowanie instytucji i alternatywne metody rozwiązywania sporów. Jednym z kluczowych elementów jest przedstawienie roli działań ochronnych w zapewnieniu stabilności systemu finansowego. Dodatkowo, książka wykorzystuje międzynarodowe doświadczenia w celu formułowania rekomendacji dla kluczowych uczestników polityki publicznej, związanej z ochroną konsumentów w sektorze usług finansowych w Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
82.10 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 3
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 3 szt.
Książka ta ma na celu dostarczenie kompleksowego przeglądu systemu ochrony konsumentów, wzbogacając tym samym istniejącą literaturę. Autorka łączy w niej teoretyczne ujęcia z analizami praktycznego działania mechanizmów ochronnych. Publikacja ma charakter interdyscyplinarny, oferując szeroką perspektywę na zagadnienia związane z ochroną konsumentów — od aspektów prawnych po funkcjonowanie instytucji i alternatywne metody rozwiązywania sporów. Jednym z kluczowych elementów jest przedstawienie roli działań ochronnych w zapewnieniu stabilności systemu finansowego. Dodatkowo, książka wykorzystuje międzynarodowe doświadczenia w celu formułowania rekomendacji dla kluczowych uczestników polityki publicznej, związanej z ochroną konsumentów w sektorze usług finansowych w Polsce.