Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ostatnie lata przyniosły przedsiębiorstwom liczne wyzwania związane z zarządzaniem ryzykiem i koniecznością adaptacji do dynamicznych zmian. Pandemia COVID-19 wywołała globalny chaos w łańcuchach dostaw, znacząco wpływając na działalność firm na całym świecie. Ograniczenia związane z lockdownami, zmieniające się wzorce konsumpcji oraz restrykcje w przemieszczaniu się wymusiły na przedsiębiorstwach dostosowanie swoich modeli biznesowych oraz strategii przetrwania, a także podejścia do innowacji. Również konflikt w Ukrainie, choć z pozoru odległy, wpływa na funkcjonowanie polskich przedsiębiorstw, podkreślając globalne skomplikowanie współczesnych operacji biznesowych.
W obliczu tych wyzwań wzrasta potrzeba wprowadzania innowacji. Wspomniane kryzysy pokazały, jak istotne jest dostosowanie się do nowych warunków rynkowych. Przedsiębiorstwa muszą wykazać się elastycznością i gotowością do wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Pandemia przyspieszyła rozwój pracy zdalnej, e-commerce oraz nowych rozwiązań w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, co uwidoczniło konieczność identyfikacji przeszkód w innowacjach. Bariery takie jak brak zasobów finansowych, wiedzy czy opór przed zmianami mogą utrudniać wprowadzanie innowacji, dlatego niezbędne jest ich eliminowanie i promowanie kultury innowacyjności.
Kolejnym wyzwaniem dla firm jest tworzenie innowacyjnych strategii, które uwzględniają obecne kryzysy i zmienną rzeczywistość rynkową. Przedsiębiorstwa muszą rozważyć, w jakie obszary inwestycji skoncentrować swoje zasoby, aby zapewnić sobie przetrwanie i rozwój. Mogą to być inwestycje w technologie wspierające zdalne zarządzanie, rozwój nowych kanałów dystrybucji, a także badania nad nowymi produktami lub usługami spełniającymi zmieniające się potrzeby klientów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ostatnie lata przyniosły przedsiębiorstwom liczne wyzwania związane z zarządzaniem ryzykiem i koniecznością adaptacji do dynamicznych zmian. Pandemia COVID-19 wywołała globalny chaos w łańcuchach dostaw, znacząco wpływając na działalność firm na całym świecie. Ograniczenia związane z lockdownami, zmieniające się wzorce konsumpcji oraz restrykcje w przemieszczaniu się wymusiły na przedsiębiorstwach dostosowanie swoich modeli biznesowych oraz strategii przetrwania, a także podejścia do innowacji. Również konflikt w Ukrainie, choć z pozoru odległy, wpływa na funkcjonowanie polskich przedsiębiorstw, podkreślając globalne skomplikowanie współczesnych operacji biznesowych.
W obliczu tych wyzwań wzrasta potrzeba wprowadzania innowacji. Wspomniane kryzysy pokazały, jak istotne jest dostosowanie się do nowych warunków rynkowych. Przedsiębiorstwa muszą wykazać się elastycznością i gotowością do wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Pandemia przyspieszyła rozwój pracy zdalnej, e-commerce oraz nowych rozwiązań w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, co uwidoczniło konieczność identyfikacji przeszkód w innowacjach. Bariery takie jak brak zasobów finansowych, wiedzy czy opór przed zmianami mogą utrudniać wprowadzanie innowacji, dlatego niezbędne jest ich eliminowanie i promowanie kultury innowacyjności.
Kolejnym wyzwaniem dla firm jest tworzenie innowacyjnych strategii, które uwzględniają obecne kryzysy i zmienną rzeczywistość rynkową. Przedsiębiorstwa muszą rozważyć, w jakie obszary inwestycji skoncentrować swoje zasoby, aby zapewnić sobie przetrwanie i rozwój. Mogą to być inwestycje w technologie wspierające zdalne zarządzanie, rozwój nowych kanałów dystrybucji, a także badania nad nowymi produktami lub usługami spełniającymi zmieniające się potrzeby klientów.
