Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sprzedaż produktów i usług reklam. ćw. EKONOMIK
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór ćwiczeń jest starannie dopasowany do zawartości i struktury podręcznika "Sprzedaż produktów i usług reklamowych", będąc doskonałym narzędziem dla szkół realizujących podstawy programowe dla techników organizacji reklamy wprowadzone w latach 2012 i 2017. W książce znajduje się 219 różnorodnych ćwiczeń o zróżnicowanej formie i poziomie trudności. Wiele zadań opiera się na analizie rzeczywistych reklam obecnych na rynku, co wymaga korzystania z internetu. Aby ułatwić uczniom dostęp do materiałów w sieci, ćwiczenia zawierają kody QR oraz skrócone linki.
Zadania obejmują takie czynności jak analizowanie reklam umieszczonych w książce oraz w różnych mediach i odpowiadanie na pytania z nimi związane, dopasowywanie pojęć do definicji, charakteryzowanie poznanych terminów i zjawisk, a także wyszukiwanie informacji w różnych źródłach. Dodatkowo ćwiczenia obejmują określanie różnic między różnymi pojęciami, uzupełnianie luk w zdaniach i prowadzenie notatek. Uczniowie mogą również sprawdzać poprawność rozmaitych tez, obliczać różne wartości oraz redagować i uzupełniać dokumenty. Ćwiczenia te również uczą jak efektywnie korzystać z internetu w procesie wyszukiwania informacji oraz jak odpowiadać na pytania w oparciu o dostarczone teksty.
Zadania zostały zaprojektowane w taki sposób, by oprócz poznawania i utrwalania wiedzy pomóc uczniom w rozwijaniu kluczowych umiejętności, jak krytyczne myślenie, wyszukiwanie i selekcjonowanie informacji oraz tworzenie i prezentowanie treści. Rozwiązywanie ćwiczeń umożliwia uczniom rozwijanie istotnych kompetencji takich jak komunikacja w języku ojczystym oraz umiejętności matematyczne, informatyczne i społeczne.
Książka ta może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy, który wspiera uczniów w utrwalaniu wiedzy i umiejętności. Materiały te nie podlegają procedurze zatwierdzania przez Ministra Edukacji Narodowej, ani nie są wpisywane na oficjalne listy. Decyzja o ich użyciu należy całkowicie do nauczyciela, jednak powinny być one uwzględniane w szkolnych zestawieniach podręczników i publicznie dostępne.
Warto zaznaczyć, że zbiór ćwiczeń nie zawiera odpowiedzi do zadań; te są dostępne w formie elektronicznej wyłącznie dla nauczycieli. Informacje na temat uzyskania dostępu do rozwiązań oraz innych materiałów dodatkowych można znaleźć na podanej stronie internetowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór ćwiczeń jest starannie dopasowany do zawartości i struktury podręcznika "Sprzedaż produktów i usług reklamowych", będąc doskonałym narzędziem dla szkół realizujących podstawy programowe dla techników organizacji reklamy wprowadzone w latach 2012 i 2017. W książce znajduje się 219 różnorodnych ćwiczeń o zróżnicowanej formie i poziomie trudności. Wiele zadań opiera się na analizie rzeczywistych reklam obecnych na rynku, co wymaga korzystania z internetu. Aby ułatwić uczniom dostęp do materiałów w sieci, ćwiczenia zawierają kody QR oraz skrócone linki.
Zadania obejmują takie czynności jak analizowanie reklam umieszczonych w książce oraz w różnych mediach i odpowiadanie na pytania z nimi związane, dopasowywanie pojęć do definicji, charakteryzowanie poznanych terminów i zjawisk, a także wyszukiwanie informacji w różnych źródłach. Dodatkowo ćwiczenia obejmują określanie różnic między różnymi pojęciami, uzupełnianie luk w zdaniach i prowadzenie notatek. Uczniowie mogą również sprawdzać poprawność rozmaitych tez, obliczać różne wartości oraz redagować i uzupełniać dokumenty. Ćwiczenia te również uczą jak efektywnie korzystać z internetu w procesie wyszukiwania informacji oraz jak odpowiadać na pytania w oparciu o dostarczone teksty.
Zadania zostały zaprojektowane w taki sposób, by oprócz poznawania i utrwalania wiedzy pomóc uczniom w rozwijaniu kluczowych umiejętności, jak krytyczne myślenie, wyszukiwanie i selekcjonowanie informacji oraz tworzenie i prezentowanie treści. Rozwiązywanie ćwiczeń umożliwia uczniom rozwijanie istotnych kompetencji takich jak komunikacja w języku ojczystym oraz umiejętności matematyczne, informatyczne i społeczne.
Książka ta może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy, który wspiera uczniów w utrwalaniu wiedzy i umiejętności. Materiały te nie podlegają procedurze zatwierdzania przez Ministra Edukacji Narodowej, ani nie są wpisywane na oficjalne listy. Decyzja o ich użyciu należy całkowicie do nauczyciela, jednak powinny być one uwzględniane w szkolnych zestawieniach podręczników i publicznie dostępne.
Warto zaznaczyć, że zbiór ćwiczeń nie zawiera odpowiedzi do zadań; te są dostępne w formie elektronicznej wyłącznie dla nauczycieli. Informacje na temat uzyskania dostępu do rozwiązań oraz innych materiałów dodatkowych można znaleźć na podanej stronie internetowej.
