Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Samotność osób dorosłych z niepełnosprawnością ruchową - konteksty indywidualne i społeczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja autorstwa doktora Pawła Borowieckiego, oparta na jego rozprawie doktorskiej obronionej w 2019 roku na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, koncentruje się na badaniach przeprowadzonych na grupie stu osób z niepełnosprawnościami. Ta grupa charakteryzuje się zróżnicowaniem pod względem płci, wieku, poziomu wykształcenia, stanu cywilnego oraz aktywności społeczno-zawodowej, a także stopnia niepełnosprawności. Głównym celem książki jest nie tylko przeanalizowanie zjawiska samotności wśród tych osób, ale także przedstawienie praktycznych rozwiązań, które mogłyby poprawić codzienne życie dorosłych z niepełnosprawnościami.
Edukacja, zdaniem autora, wykracza poza zwykłe przekazywanie wiedzy. Jest to proces ukierunkowany na wszechstronny rozwój, uwzględniając aktywność indywidualną każdej jednostki. Celem edukacji jest przygotowanie jednostek do życia w społeczeństwie oraz wyposażenie ich w umiejętności niezbędne do radzenia sobie w trudnych sytuacjach. W tym kontekście, stany negatywne oraz trudne emocje, takie jak samotność, są częścią codzienności pełnej różnorodnych wyzwań. Edukacja ma zatem na celu dostarczenie metod skutecznego radzenia sobie z porażkami i stresującymi emocjami, pomagając tym samym w lepszym zarządzaniu ryzykiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja autorstwa doktora Pawła Borowieckiego, oparta na jego rozprawie doktorskiej obronionej w 2019 roku na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, koncentruje się na badaniach przeprowadzonych na grupie stu osób z niepełnosprawnościami. Ta grupa charakteryzuje się zróżnicowaniem pod względem płci, wieku, poziomu wykształcenia, stanu cywilnego oraz aktywności społeczno-zawodowej, a także stopnia niepełnosprawności. Głównym celem książki jest nie tylko przeanalizowanie zjawiska samotności wśród tych osób, ale także przedstawienie praktycznych rozwiązań, które mogłyby poprawić codzienne życie dorosłych z niepełnosprawnościami.
Edukacja, zdaniem autora, wykracza poza zwykłe przekazywanie wiedzy. Jest to proces ukierunkowany na wszechstronny rozwój, uwzględniając aktywność indywidualną każdej jednostki. Celem edukacji jest przygotowanie jednostek do życia w społeczeństwie oraz wyposażenie ich w umiejętności niezbędne do radzenia sobie w trudnych sytuacjach. W tym kontekście, stany negatywne oraz trudne emocje, takie jak samotność, są częścią codzienności pełnej różnorodnych wyzwań. Edukacja ma zatem na celu dostarczenie metod skutecznego radzenia sobie z porażkami i stresującymi emocjami, pomagając tym samym w lepszym zarządzaniu ryzykiem.
