Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Religijność osób z niepełnosprawnością wzrokową. Struktura i uwarunkowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia ta wypełnia widoczną lukę na rynku wydawniczym, dostarczając kompleksowej analizy dotyczącej religijności osób z niepełnosprawnością wzrokową. Zawiera połączenie teoretycznych ram z wynikami badań empirycznych oraz dyskusją nad ich praktycznym zastosowaniem. Badania przedstawione w książce odkrywają, jak religijność wpływa na funkcjonowanie psychospołeczne osób z ograniczeniami wzrokowymi. Wiedza ta może okazać się nieoceniona w działaniach rehabilitacyjnych skierowanych do osób, które doświadczają trudności wynikających z problemów ze wzrokiem. Praca wyróżnia się integracją teorii z obszaru pedagogiki specjalnej, w tym tyflopedagogiki, z koncepcjami psychologii, szczególnie psychologii religii. Dzięki swojej interdyscyplinarności, książka ta jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców, oferując cenne wnioski i perspektywy w złożonej tematyce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia ta wypełnia widoczną lukę na rynku wydawniczym, dostarczając kompleksowej analizy dotyczącej religijności osób z niepełnosprawnością wzrokową. Zawiera połączenie teoretycznych ram z wynikami badań empirycznych oraz dyskusją nad ich praktycznym zastosowaniem. Badania przedstawione w książce odkrywają, jak religijność wpływa na funkcjonowanie psychospołeczne osób z ograniczeniami wzrokowymi. Wiedza ta może okazać się nieoceniona w działaniach rehabilitacyjnych skierowanych do osób, które doświadczają trudności wynikających z problemów ze wzrokiem. Praca wyróżnia się integracją teorii z obszaru pedagogiki specjalnej, w tym tyflopedagogiki, z koncepcjami psychologii, szczególnie psychologii religii. Dzięki swojej interdyscyplinarności, książka ta jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców, oferując cenne wnioski i perspektywy w złożonej tematyce.
