Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reklama w google
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdy biznes, niezależnie od swojej wielkości, potrzebuje efektywnej strategii reklamowej, aby zdobywać nowych klientów. W dzisiejszym, cyfrowym świecie kluczową rolę odgrywa internet, który stał się dominującym środkiem promocji produktów i usług. W Polsce, wyszukiwarka Google używana przez ponad 90% internautów, stanowi podstawowe narzędzie w prowadzeniu kampanii reklamowych. Ten dominujący zasięg sprawia, że Google AdWords jest idealnym rozwiązaniem dla firm pragnących wykorzystać reklamę internetową. Program ten wyróżnia się nie tylko swoją skutecznością, ale też elastycznością i konkurencyjnymi kosztami. Autorzy tej publikacji, wykorzystując swoje doświadczenie zawodowe zdobyte w Google, dzielą się konkretnymi wskazówkami i strategiami, które pozwalają małym i średnim firmom skutecznie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców dzięki Google AdWords.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdy biznes, niezależnie od swojej wielkości, potrzebuje efektywnej strategii reklamowej, aby zdobywać nowych klientów. W dzisiejszym, cyfrowym świecie kluczową rolę odgrywa internet, który stał się dominującym środkiem promocji produktów i usług. W Polsce, wyszukiwarka Google używana przez ponad 90% internautów, stanowi podstawowe narzędzie w prowadzeniu kampanii reklamowych. Ten dominujący zasięg sprawia, że Google AdWords jest idealnym rozwiązaniem dla firm pragnących wykorzystać reklamę internetową. Program ten wyróżnia się nie tylko swoją skutecznością, ale też elastycznością i konkurencyjnymi kosztami. Autorzy tej publikacji, wykorzystując swoje doświadczenie zawodowe zdobyte w Google, dzielą się konkretnymi wskazówkami i strategiami, które pozwalają małym i średnim firmom skutecznie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców dzięki Google AdWords.
