Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Python dla nastolatków. Projekty graficzne z Python Turtle
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ciekawi Cię, czym zajmuje się programista? To osoba, która dzięki swojemu umysłowi i zastosowaniu języka programowania, rozwiązuje różnorodne problemy. Można ją porównać do współczesnego superbohatera, który zasiada przed komputerem, sprawnie posługuje się klawiaturą, a potem - voila, wszystko działa! Oczywiście, to tylko uproszczony obraz, ale nie da się ukryć, że ta praca jest fascynująca i satysfakcjonująca. Nie wspominając już o tym, że podstaw programowania możesz nauczyć się szybko, traktując naukę jak zabawę, tak jak lubisz.
Twoim nietypowym przewodnikiem po świecie programowania w Pythonie będzie... żółw! Dzięki niemu nauka stanie się naprawdę błyskawiczna. Najpierw skonfigurujesz niezbędne środowisko pracy na swoim komputerze, co pomoże Tobie i Twojemu żółwiowi w dalszej przygodzie. Następnie zapoznasz się z językiem Python – dowiesz się, jak korzystać z jego zmiennych, funkcji oraz klas. Później odkryjesz bibliotekę turtle, która nauczy Cię sterowania swoim wirtualnym żółwiem. A na koniec coś naprawdę ekscytującego: algorytmy! Przekonasz się, jak za pomocą kodu w języku Python i możliwości oferowanych przez bibliotekę turtle, tworzyć zdumiewające figury geometryczne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ciekawi Cię, czym zajmuje się programista? To osoba, która dzięki swojemu umysłowi i zastosowaniu języka programowania, rozwiązuje różnorodne problemy. Można ją porównać do współczesnego superbohatera, który zasiada przed komputerem, sprawnie posługuje się klawiaturą, a potem - voila, wszystko działa! Oczywiście, to tylko uproszczony obraz, ale nie da się ukryć, że ta praca jest fascynująca i satysfakcjonująca. Nie wspominając już o tym, że podstaw programowania możesz nauczyć się szybko, traktując naukę jak zabawę, tak jak lubisz.
Twoim nietypowym przewodnikiem po świecie programowania w Pythonie będzie... żółw! Dzięki niemu nauka stanie się naprawdę błyskawiczna. Najpierw skonfigurujesz niezbędne środowisko pracy na swoim komputerze, co pomoże Tobie i Twojemu żółwiowi w dalszej przygodzie. Następnie zapoznasz się z językiem Python – dowiesz się, jak korzystać z jego zmiennych, funkcji oraz klas. Później odkryjesz bibliotekę turtle, która nauczy Cię sterowania swoim wirtualnym żółwiem. A na koniec coś naprawdę ekscytującego: algorytmy! Przekonasz się, jak za pomocą kodu w języku Python i możliwości oferowanych przez bibliotekę turtle, tworzyć zdumiewające figury geometryczne.
