Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PUS. Czytanie ze zrozumieniem 4. Wiersze
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Czytanie ze zrozumieniem 4. Wiersze” to część uznanej serii PUS, której głównym zadaniem jest rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu wśród młodszych uczniów szkół podstawowych. Rozwijanie tej umiejętności na wczesnym etapie edukacji ma kluczowe znaczenie dla dalszego sukcesu szkolnego, otwierając przed dziećmi możliwości samodzielnego poznawania świata poprzez książki oraz systematycznego doskonalenia i zdobywania wiedzy.
Podstawą rozwijania umiejętności czytania ze zrozumieniem jest analiza znaczenia słów, wyrażeń i zdań w kontekście całości tekstu. Dzieci, które posiadają tę umiejętność, potrafią zidentyfikować główną myśl oraz postacie występujące w utworze, jak również ustalić prawidłową kolejność wydarzeń. Efektem jest zwiększenie efektywności nauki i większe zainteresowanie nowymi informacjami.
Praktyczne ćwiczenia zawarte w książeczce umożliwiają dzieciom sprawne korzystanie z tekstu jako cennego źródła informacji. Brak rozumienia treści tekstów powoduje konieczność poświęcania większej ilości czasu na czytanie, co z kolei może prowadzić do zniechęcenia i ostatecznej rezygnacji z tej aktywności.
Książka oferuje wybór popularnych wierszy dla dzieci, stworzonych przez uznanych autorów takich jak Julian Tuwim, Jan Brzechwa i Wanda Chotomska. To właśnie poprzez zgrabne rymy i rytm dzieci zaczynają swoją przygodę z literaturą, czerpiąc przyjemność z językowych zabaw i dowcipu, jakie te utwory oferują. Teksty pomagają dzieciom w identyfikacji emocji, odczytywaniu głównego przesłania i zrozumieniu intencji autora.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Czytanie ze zrozumieniem 4. Wiersze” to część uznanej serii PUS, której głównym zadaniem jest rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu wśród młodszych uczniów szkół podstawowych. Rozwijanie tej umiejętności na wczesnym etapie edukacji ma kluczowe znaczenie dla dalszego sukcesu szkolnego, otwierając przed dziećmi możliwości samodzielnego poznawania świata poprzez książki oraz systematycznego doskonalenia i zdobywania wiedzy.
Podstawą rozwijania umiejętności czytania ze zrozumieniem jest analiza znaczenia słów, wyrażeń i zdań w kontekście całości tekstu. Dzieci, które posiadają tę umiejętność, potrafią zidentyfikować główną myśl oraz postacie występujące w utworze, jak również ustalić prawidłową kolejność wydarzeń. Efektem jest zwiększenie efektywności nauki i większe zainteresowanie nowymi informacjami.
Praktyczne ćwiczenia zawarte w książeczce umożliwiają dzieciom sprawne korzystanie z tekstu jako cennego źródła informacji. Brak rozumienia treści tekstów powoduje konieczność poświęcania większej ilości czasu na czytanie, co z kolei może prowadzić do zniechęcenia i ostatecznej rezygnacji z tej aktywności.
Książka oferuje wybór popularnych wierszy dla dzieci, stworzonych przez uznanych autorów takich jak Julian Tuwim, Jan Brzechwa i Wanda Chotomska. To właśnie poprzez zgrabne rymy i rytm dzieci zaczynają swoją przygodę z literaturą, czerpiąc przyjemność z językowych zabaw i dowcipu, jakie te utwory oferują. Teksty pomagają dzieciom w identyfikacji emocji, odczytywaniu głównego przesłania i zrozumieniu intencji autora.
