Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
PUS. Czytanie ze zrozumieniem 4. Wiersze
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czytanie ze zrozumieniem 4. Wiersze to jedna z tych książeczek PUS, których celem jest ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem. Adresujemy ją do dzieci z młodszych klas szkoły podstawowej.
Umiejętność czytania ze zrozumieniem
nabyta w pierwszych latach nauki jest bardzo ważna i niezbędna na wyższych poziomach edukacji. Otwiera ona przed dzieckiem możliwość samodzielnego czytania, jak też dalszego systematycznego i skutecznego uczenia się oraz pogłębiania wiedzy.
Istotą czytania
jest zrozumienie treści poprzez analizę znaczenia poszczególnych słów, wyrażeń i zdań. Dziecko czytające ze zrozumieniem umie wyodrębnić główną myśl tekstu, wskazać bohaterów i prawidłową kolejność wydarzeń. Szybciej i lepiej się uczy. Chętnie też przyswaja nowe informacje i umie je wykorzystywać.
Praktyczne ćwiczenia czytania ze zrozumieniem pozwalają dzieciom zdobyć umiejętność posługiwania się tekstem jako podstawowym źródłem informacji. Jej brak powoduje, że dziecko potrzebuje na czytanie więcej czasu. Znacznie się też obniża poziom jego zainteresowania tekstem, a często następuje nawet zniechęcenie i rezygnacja z czytania.
Czytanie ze zrozumieniem 4. Wiersze
to książeczka, która zawiera zbiór znanych i lubianych wierszy dla dzieci napisanych przez Juliana Tuwima, Jana Brzechwę czy Wandę Chotomską. To zwykle od tych wierszy zaczyna się dziecięca przygoda z czytaniem. Pojawiają się w nich bowiem żarty i zabawy językowe, które łatwo wpadają w ucho. Rymy i rytmy ułatwiają dzieciom przyswojenie pojedynczych wyrażeń lub fragmentów. Pomagają łączyć wydarzenia czy skojarzyć bohatera z konkretnym wierszem. Dzięki temu potrafią one określić nastrój wiersza, ustalić myśl przewodnią utworu i wskazać zawarte w nim przesłanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czytanie ze zrozumieniem 4. Wiersze to jedna z tych książeczek PUS, których celem jest ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem. Adresujemy ją do dzieci z młodszych klas szkoły podstawowej.
Umiejętność czytania ze zrozumieniem
nabyta w pierwszych latach nauki jest bardzo ważna i niezbędna na wyższych poziomach edukacji. Otwiera ona przed dzieckiem możliwość samodzielnego czytania, jak też dalszego systematycznego i skutecznego uczenia się oraz pogłębiania wiedzy.
Istotą czytania
jest zrozumienie treści poprzez analizę znaczenia poszczególnych słów, wyrażeń i zdań. Dziecko czytające ze zrozumieniem umie wyodrębnić główną myśl tekstu, wskazać bohaterów i prawidłową kolejność wydarzeń. Szybciej i lepiej się uczy. Chętnie też przyswaja nowe informacje i umie je wykorzystywać.
Praktyczne ćwiczenia czytania ze zrozumieniem pozwalają dzieciom zdobyć umiejętność posługiwania się tekstem jako podstawowym źródłem informacji. Jej brak powoduje, że dziecko potrzebuje na czytanie więcej czasu. Znacznie się też obniża poziom jego zainteresowania tekstem, a często następuje nawet zniechęcenie i rezygnacja z czytania.
Czytanie ze zrozumieniem 4. Wiersze
to książeczka, która zawiera zbiór znanych i lubianych wierszy dla dzieci napisanych przez Juliana Tuwima, Jana Brzechwę czy Wandę Chotomską. To zwykle od tych wierszy zaczyna się dziecięca przygoda z czytaniem. Pojawiają się w nich bowiem żarty i zabawy językowe, które łatwo wpadają w ucho. Rymy i rytmy ułatwiają dzieciom przyswojenie pojedynczych wyrażeń lub fragmentów. Pomagają łączyć wydarzenia czy skojarzyć bohatera z konkretnym wierszem. Dzięki temu potrafią one określić nastrój wiersza, ustalić myśl przewodnią utworu i wskazać zawarte w nim przesłanie.