Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przyzwoitość w zarządzaniu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Biznes często kojarzy się z tradycyjną wymianą produktów i usług, jednak jest sposób prowadzenia działalności, który koncentruje się na wymianie pozytywnych wartości, nazywanych małymi gestami przyzwoitości. Długoterminowy sukces firmy, niezależnie od jej wielkości czy zasięgu, w dużej mierze wynika z jej kultury organizacyjnej. Możliwość, aby lider czy menedżer wpływał na kulturę całego przedsiębiorstwa, nawet w dużych korporacjach, jest możliwa dzięki drobnym aktom przyzwoitości. Autor książki przedstawia szereg takich zachowań, które wdrożono z powodzeniem w renomowanych firmach na całym świecie. Każde z tych działań opiera się na niewielkich zmianach, które przynoszą znaczące korzyści. Ludzkie gesty pomagają poprawić komunikację w firmie, podnoszą jakość pracy zespołowej oraz wzmacniają lojalność pracowników i ich zaangażowanie w realizację celów organizacji.
"Przyzwoitość w zarządzaniu" to książka, która pokazuje, jak stworzyć zdrową kulturę korporacyjną, która, jak wykazano, poprawia efektywność firmy, przyciąga i zatrzymuje utalentowanych pracowników, sprzyja odpowiedzialnym zachowaniom oraz promuje uczciwość działania. Wspiera również wspólne wartości korporacyjne. To niezbędna lektura dla każdego menedżera, który chce zbudować silną i zintegrowaną organizację.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Biznes często kojarzy się z tradycyjną wymianą produktów i usług, jednak jest sposób prowadzenia działalności, który koncentruje się na wymianie pozytywnych wartości, nazywanych małymi gestami przyzwoitości. Długoterminowy sukces firmy, niezależnie od jej wielkości czy zasięgu, w dużej mierze wynika z jej kultury organizacyjnej. Możliwość, aby lider czy menedżer wpływał na kulturę całego przedsiębiorstwa, nawet w dużych korporacjach, jest możliwa dzięki drobnym aktom przyzwoitości. Autor książki przedstawia szereg takich zachowań, które wdrożono z powodzeniem w renomowanych firmach na całym świecie. Każde z tych działań opiera się na niewielkich zmianach, które przynoszą znaczące korzyści. Ludzkie gesty pomagają poprawić komunikację w firmie, podnoszą jakość pracy zespołowej oraz wzmacniają lojalność pracowników i ich zaangażowanie w realizację celów organizacji.
"Przyzwoitość w zarządzaniu" to książka, która pokazuje, jak stworzyć zdrową kulturę korporacyjną, która, jak wykazano, poprawia efektywność firmy, przyciąga i zatrzymuje utalentowanych pracowników, sprzyja odpowiedzialnym zachowaniom oraz promuje uczciwość działania. Wspiera również wspólne wartości korporacyjne. To niezbędna lektura dla każdego menedżera, który chce zbudować silną i zintegrowaną organizację.
