Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PRINCE2 TM Skuteczne zarządzanie projektami
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD", napisana przez Jacka Rybickiego, oferuje kompleksowe podejście do zarządzania strategicznego w firmie. Publikacja, która zawiera płytę CD, wyposażona jest w komputerowy program dostępny zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej. Narzędzie to wspiera tworzenie analizy strategicznej, biznesplanów oraz planów marketingowych, a także umożliwia monitorowanie dynamiki portfela produktów, klientów i dostawców oraz ocenę finansowych aspektów strategii. Książka dostarcza teoretycznych podstaw, łącząc je z praktycznymi wskazówkami, co czyni ją przydatnym przewodnikiem dla przedsiębiorstw pragnących wzmocnić swoje strategie zarządcze. W poszczególnych rozdziałach czytelnik znajdzie omówienie takich tematów jak: misja i cele firmy, analiza SWOT/TOWS, wieloczynnikowa oraz konkurencji. Dodatkowe zagadnienia to badania i rozwój, analiza produktu i portfelowa, a także aspekty finansowe strategii oraz kontrola strategiczna. Każdy z rozdziałów jest złożony z części praktycznej, która opisuje, jak korzystać z programu komputerowego i prezentuje jego interfejs, oraz z sekcji teoretycznej, tłumaczącej kluczowe pojęcia i przedstawiającej niezbędną teorię z zakresu zarządzania strategicznego. Książka, opublikowana przez wydawnictwo ABC Wolters Kluwer Business, zawiera 370 stron wiedzy w twardej oprawie, a posługiwanie się numerem ISBN 9788375260892 zapewnia jej łatwy dostęp.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD", napisana przez Jacka Rybickiego, oferuje kompleksowe podejście do zarządzania strategicznego w firmie. Publikacja, która zawiera płytę CD, wyposażona jest w komputerowy program dostępny zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej. Narzędzie to wspiera tworzenie analizy strategicznej, biznesplanów oraz planów marketingowych, a także umożliwia monitorowanie dynamiki portfela produktów, klientów i dostawców oraz ocenę finansowych aspektów strategii. Książka dostarcza teoretycznych podstaw, łącząc je z praktycznymi wskazówkami, co czyni ją przydatnym przewodnikiem dla przedsiębiorstw pragnących wzmocnić swoje strategie zarządcze. W poszczególnych rozdziałach czytelnik znajdzie omówienie takich tematów jak: misja i cele firmy, analiza SWOT/TOWS, wieloczynnikowa oraz konkurencji. Dodatkowe zagadnienia to badania i rozwój, analiza produktu i portfelowa, a także aspekty finansowe strategii oraz kontrola strategiczna. Każdy z rozdziałów jest złożony z części praktycznej, która opisuje, jak korzystać z programu komputerowego i prezentuje jego interfejs, oraz z sekcji teoretycznej, tłumaczącej kluczowe pojęcia i przedstawiającej niezbędną teorię z zakresu zarządzania strategicznego. Książka, opublikowana przez wydawnictwo ABC Wolters Kluwer Business, zawiera 370 stron wiedzy w twardej oprawie, a posługiwanie się numerem ISBN 9788375260892 zapewnia jej łatwy dostęp.
