Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Potęga opowieści. Czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów, wpłynąć na słuchaczy i wypromować swoją markę
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesny świat biznesu coraz częściej stawia na narrację jako kluczowe narzędzie sukcesu. Historie, oprócz wspierania liderów w komunikacji, pomagają angażować zespoły sprzedażowe i przyciągać klientów. Często nasuwa się pytanie: które opowieści są najskuteczniejsze w realizacji celów, i jak je najlepiej przekazać?
Kindra Hall, uznana mówczyni oraz autorka znana w światowych kręgach storytellingu, odkrywa przed nami cztery podstawowe typy historii, które mogą pomóc w wyróżnieniu się, zaciekawieniu audytorium i wzbogaceniu wystąpień. W swojej książce „Potęga opowieści” Hall opisuje konkretne rodzaje narracji:
- Opowieść o produkcie pozwala skutecznie przekonać klientów, że warto zainwestować w oferowane dobra.
- Opowieść założyciela stanowi argument przemawiający do inwestorów i klientów, pokazując wartość i misję firmy.
- Opowieść o idei zjednoczy i natchnie zarówno pracowników, jak i klientów wewnętrznych do wspólnego działania.
- Opowieść klienta umożliwia dzielenie się realnymi doświadczeniami z użytkowania produktów bądź usług, budując autentyczne relacje.
Umiejętność snucia takich historii jest dostępna dla każdego i można ją rozwijać poprzez analizowanie zbioru sytuacji i firmowych przykładów, które autorka wzbogaca naukowymi anegdotami. Hall podkreśla, że sztuka storytellingu to nieodkryty talent, który odróżnia dobrych przedsiębiorców od najlepszych.
Każdy z nas, niezależnie od roli czy organizacji, ma do dyspozycji przynajmniej cztery różne historie. Pytanie brzmi: czy jesteś gotów opowiedzieć swoją?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesny świat biznesu coraz częściej stawia na narrację jako kluczowe narzędzie sukcesu. Historie, oprócz wspierania liderów w komunikacji, pomagają angażować zespoły sprzedażowe i przyciągać klientów. Często nasuwa się pytanie: które opowieści są najskuteczniejsze w realizacji celów, i jak je najlepiej przekazać?
Kindra Hall, uznana mówczyni oraz autorka znana w światowych kręgach storytellingu, odkrywa przed nami cztery podstawowe typy historii, które mogą pomóc w wyróżnieniu się, zaciekawieniu audytorium i wzbogaceniu wystąpień. W swojej książce „Potęga opowieści” Hall opisuje konkretne rodzaje narracji:
- Opowieść o produkcie pozwala skutecznie przekonać klientów, że warto zainwestować w oferowane dobra.
- Opowieść założyciela stanowi argument przemawiający do inwestorów i klientów, pokazując wartość i misję firmy.
- Opowieść o idei zjednoczy i natchnie zarówno pracowników, jak i klientów wewnętrznych do wspólnego działania.
- Opowieść klienta umożliwia dzielenie się realnymi doświadczeniami z użytkowania produktów bądź usług, budując autentyczne relacje.
Umiejętność snucia takich historii jest dostępna dla każdego i można ją rozwijać poprzez analizowanie zbioru sytuacji i firmowych przykładów, które autorka wzbogaca naukowymi anegdotami. Hall podkreśla, że sztuka storytellingu to nieodkryty talent, który odróżnia dobrych przedsiębiorców od najlepszych.
Każdy z nas, niezależnie od roli czy organizacji, ma do dyspozycji przynajmniej cztery różne historie. Pytanie brzmi: czy jesteś gotów opowiedzieć swoją?
