Książka - Potęga opowieści. Czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów, wpłynąć na słuchaczy i wypromować swoją markę

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Potęga opowieści. Czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów, wpłynąć na słuchaczy i wypromować swoją markę

Potęga opowieści. Czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów, wpłynąć na słuchaczy i wypromować swoją markę

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Współczesny świat biznesu coraz częściej stawia na narrację jako kluczowe narzędzie sukcesu. Historie, oprócz wspierania liderów w komunikacji, pomagają angażować zespoły sprzedażowe i przyciągać klientów. Często nasuwa się pytanie: które opowieści są najskuteczniejsze w realizacji celów, i jak je najlepiej przekazać?

Kindra Hall, uznana mówczyni oraz autorka znana w światowych kręgach storytellingu, odkrywa przed nami cztery podstawowe typy historii, które mogą pomóc w wyróżnieniu się, zaciekawieniu audytorium i wzbogaceniu wystąpień. W swojej książce „Potęga opowieści” Hall opisuje konkretne rodzaje narracji:

- Opowieść o produkcie pozwala skutecznie przekonać klientów, że warto zainwestować w oferowane dobra.
- Opowieść założyciela stanowi argument przemawiający do inwestorów i klientów, pokazując wartość i misję firmy.
- Opowieść o idei zjednoczy i natchnie zarówno pracowników, jak i klientów wewnętrznych do wspólnego działania.
- Opowieść klienta umożliwia dzielenie się realnymi doświadczeniami z użytkowania produktów bądź usług, budując autentyczne relacje.

Umiejętność snucia takich historii jest dostępna dla każdego i można ją rozwijać poprzez analizowanie zbioru sytuacji i firmowych przykładów, które autorka wzbogaca naukowymi anegdotami. Hall podkreśla, że sztuka storytellingu to nieodkryty talent, który odróżnia dobrych przedsiębiorców od najlepszych.

Każdy z nas, niezależnie od roli czy organizacji, ma do dyspozycji przynajmniej cztery różne historie. Pytanie brzmi: czy jesteś gotów opowiedzieć swoją?

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Współczesny świat biznesu coraz częściej stawia na narrację jako kluczowe narzędzie sukcesu. Historie, oprócz wspierania liderów w komunikacji, pomagają angażować zespoły sprzedażowe i przyciągać klientów. Często nasuwa się pytanie: które opowieści są najskuteczniejsze w realizacji celów, i jak je najlepiej przekazać?

Kindra Hall, uznana mówczyni oraz autorka znana w światowych kręgach storytellingu, odkrywa przed nami cztery podstawowe typy historii, które mogą pomóc w wyróżnieniu się, zaciekawieniu audytorium i wzbogaceniu wystąpień. W swojej książce „Potęga opowieści” Hall opisuje konkretne rodzaje narracji:

- Opowieść o produkcie pozwala skutecznie przekonać klientów, że warto zainwestować w oferowane dobra.
- Opowieść założyciela stanowi argument przemawiający do inwestorów i klientów, pokazując wartość i misję firmy.
- Opowieść o idei zjednoczy i natchnie zarówno pracowników, jak i klientów wewnętrznych do wspólnego działania.
- Opowieść klienta umożliwia dzielenie się realnymi doświadczeniami z użytkowania produktów bądź usług, budując autentyczne relacje.

Umiejętność snucia takich historii jest dostępna dla każdego i można ją rozwijać poprzez analizowanie zbioru sytuacji i firmowych przykładów, które autorka wzbogaca naukowymi anegdotami. Hall podkreśla, że sztuka storytellingu to nieodkryty talent, który odróżnia dobrych przedsiębiorców od najlepszych.

Każdy z nas, niezależnie od roli czy organizacji, ma do dyspozycji przynajmniej cztery różne historie. Pytanie brzmi: czy jesteś gotów opowiedzieć swoją?

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 324
Rok wydania: 2021
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788396032423
Autorzy:
Wydawnictwo:

Inne książki: Kindra Hall

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info