Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest wszechstronnym podręcznikiem z dziedziny analizy i badań związanych z marketingiem oraz sprzedażą na rynku business-to-business. Autorzy, koncentrując się na potrzebach aktualnych i przyszłych praktyków biznesowych, przedstawili ponad sto sprawdzonych technik, narzędzi oraz wskaźników, omawiając je w sposób zrozumiały, unikając nadmiernych teorii i skupiając się głównie na działaniach niezbędnych do uzyskania kluczowych danych.
Praca ta powstała jako rezultat rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży, których pytano o ich potrzeby informacyjne, przeprowadzane analizy oraz przyszłe projekty, które chcieliby zrealizować. W trakcie tworzenia książki autorzy korzystali również ze swoich doświadczeń wyniesionych ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami działającymi w sektorze business-to-business. Czerpali również inspirację z innych publikacji, zwłaszcza tych o charakterze metodycznym.
Maciej Mitręga z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach zauważa, że dobór wskaźników w tej książce świadczy o wiedzy autorów dotyczącej specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Dzięki ich wieloletniemu doświadczeniu w realizacji projektów wspierających praktykę biznesową powstała publikacja, która jest nie tylko aktualna, ale także angażująca i przydatna zarówno dla specjalistów, jak i szerokiej grupy marketerów i handlowców, którzy na co dzień mierzą się z przedstawionymi w niej problemami.
Z kolei Sylwester Białowąs z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu podkreśla, iż książka ta spełnia potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, jednocześnie podsumowując praktyczne doświadczenia autorów związane z badaniami i analizami na rynku business-to-business. Podkreśla, że taka publikacja była brakującym elementem na polskim rynku i prawdopodobnie stanie się nieodzowną pozycją w nauczaniu wielu przedmiotów i kursów. Wyraża przekonanie, że praktyczne podejście oraz doświadczenie autorów zostaną docenione przez praktyków, a książka szybko znajdzie swoje miejsce w bibliotekach menedżerów firm działających w sektorze business-to-business.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest wszechstronnym podręcznikiem z dziedziny analizy i badań związanych z marketingiem oraz sprzedażą na rynku business-to-business. Autorzy, koncentrując się na potrzebach aktualnych i przyszłych praktyków biznesowych, przedstawili ponad sto sprawdzonych technik, narzędzi oraz wskaźników, omawiając je w sposób zrozumiały, unikając nadmiernych teorii i skupiając się głównie na działaniach niezbędnych do uzyskania kluczowych danych.
Praca ta powstała jako rezultat rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży, których pytano o ich potrzeby informacyjne, przeprowadzane analizy oraz przyszłe projekty, które chcieliby zrealizować. W trakcie tworzenia książki autorzy korzystali również ze swoich doświadczeń wyniesionych ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami działającymi w sektorze business-to-business. Czerpali również inspirację z innych publikacji, zwłaszcza tych o charakterze metodycznym.
Maciej Mitręga z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach zauważa, że dobór wskaźników w tej książce świadczy o wiedzy autorów dotyczącej specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Dzięki ich wieloletniemu doświadczeniu w realizacji projektów wspierających praktykę biznesową powstała publikacja, która jest nie tylko aktualna, ale także angażująca i przydatna zarówno dla specjalistów, jak i szerokiej grupy marketerów i handlowców, którzy na co dzień mierzą się z przedstawionymi w niej problemami.
Z kolei Sylwester Białowąs z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu podkreśla, iż książka ta spełnia potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, jednocześnie podsumowując praktyczne doświadczenia autorów związane z badaniami i analizami na rynku business-to-business. Podkreśla, że taka publikacja była brakującym elementem na polskim rynku i prawdopodobnie stanie się nieodzowną pozycją w nauczaniu wielu przedmiotów i kursów. Wyraża przekonanie, że praktyczne podejście oraz doświadczenie autorów zostaną docenione przez praktyków, a książka szybko znajdzie swoje miejsce w bibliotekach menedżerów firm działających w sektorze business-to-business.
