Książka - Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka ta jest wszechstronnym podręcznikiem z dziedziny analizy i badań związanych z marketingiem oraz sprzedażą na rynku business-to-business. Autorzy, koncentrując się na potrzebach aktualnych i przyszłych praktyków biznesowych, przedstawili ponad sto sprawdzonych technik, narzędzi oraz wskaźników, omawiając je w sposób zrozumiały, unikając nadmiernych teorii i skupiając się głównie na działaniach niezbędnych do uzyskania kluczowych danych.

Praca ta powstała jako rezultat rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży, których pytano o ich potrzeby informacyjne, przeprowadzane analizy oraz przyszłe projekty, które chcieliby zrealizować. W trakcie tworzenia książki autorzy korzystali również ze swoich doświadczeń wyniesionych ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami działającymi w sektorze business-to-business. Czerpali również inspirację z innych publikacji, zwłaszcza tych o charakterze metodycznym.

Maciej Mitręga z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach zauważa, że dobór wskaźników w tej książce świadczy o wiedzy autorów dotyczącej specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Dzięki ich wieloletniemu doświadczeniu w realizacji projektów wspierających praktykę biznesową powstała publikacja, która jest nie tylko aktualna, ale także angażująca i przydatna zarówno dla specjalistów, jak i szerokiej grupy marketerów i handlowców, którzy na co dzień mierzą się z przedstawionymi w niej problemami.

Z kolei Sylwester Białowąs z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu podkreśla, iż książka ta spełnia potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, jednocześnie podsumowując praktyczne doświadczenia autorów związane z badaniami i analizami na rynku business-to-business. Podkreśla, że taka publikacja była brakującym elementem na polskim rynku i prawdopodobnie stanie się nieodzowną pozycją w nauczaniu wielu przedmiotów i kursów. Wyraża przekonanie, że praktyczne podejście oraz doświadczenie autorów zostaną docenione przez praktyków, a książka szybko znajdzie swoje miejsce w bibliotekach menedżerów firm działających w sektorze business-to-business.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka ta jest wszechstronnym podręcznikiem z dziedziny analizy i badań związanych z marketingiem oraz sprzedażą na rynku business-to-business. Autorzy, koncentrując się na potrzebach aktualnych i przyszłych praktyków biznesowych, przedstawili ponad sto sprawdzonych technik, narzędzi oraz wskaźników, omawiając je w sposób zrozumiały, unikając nadmiernych teorii i skupiając się głównie na działaniach niezbędnych do uzyskania kluczowych danych.

Praca ta powstała jako rezultat rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży, których pytano o ich potrzeby informacyjne, przeprowadzane analizy oraz przyszłe projekty, które chcieliby zrealizować. W trakcie tworzenia książki autorzy korzystali również ze swoich doświadczeń wyniesionych ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami działającymi w sektorze business-to-business. Czerpali również inspirację z innych publikacji, zwłaszcza tych o charakterze metodycznym.

Maciej Mitręga z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach zauważa, że dobór wskaźników w tej książce świadczy o wiedzy autorów dotyczącej specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Dzięki ich wieloletniemu doświadczeniu w realizacji projektów wspierających praktykę biznesową powstała publikacja, która jest nie tylko aktualna, ale także angażująca i przydatna zarówno dla specjalistów, jak i szerokiej grupy marketerów i handlowców, którzy na co dzień mierzą się z przedstawionymi w niej problemami.

Z kolei Sylwester Białowąs z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu podkreśla, iż książka ta spełnia potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, jednocześnie podsumowując praktyczne doświadczenia autorów związane z badaniami i analizami na rynku business-to-business. Podkreśla, że taka publikacja była brakującym elementem na polskim rynku i prawdopodobnie stanie się nieodzowną pozycją w nauczaniu wielu przedmiotów i kursów. Wyraża przekonanie, że praktyczne podejście oraz doświadczenie autorów zostaną docenione przez praktyków, a książka szybko znajdzie swoje miejsce w bibliotekach menedżerów firm działających w sektorze business-to-business.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 57.09 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 320
Rok wydania: 2018
Rozmiar: 160 × 235 mm
ID: 9788363391232

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info