Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie ugrupowania liberalne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka analizuje ewolucję polskich ugrupowań politycznych, które w okresie III Rzeczypospolitej identyfikowały się z liberalizmem bądź czerpały inspirację z jego idei. Autorzy przedstawiają szczegółowe omówienie roli, jaką odgrywały idee liberalne w polskim krajobrazie politycznym, a także rozważają propozycje dotyczące ustroju politycznego, ekonomii i polityki zagranicznej tych ugrupowań. Każda partia została ukazana przez pryzmat jej rozwoju, uczestnictwa w wyborach, udziału w rządach, specyfiki organizacyjnej i budowania wizerunku. Książka jest skierowana do badaczy zajmujących się tematyką partii politycznych, systemu politycznego Polski, marketingu politycznego oraz ideologii; jest również cenna dla studentów politologii, socjologii i historii, jak i dla członków oraz działaczy partii liberalnych, a także wszystkich zainteresowanych omawianą tematyką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka analizuje ewolucję polskich ugrupowań politycznych, które w okresie III Rzeczypospolitej identyfikowały się z liberalizmem bądź czerpały inspirację z jego idei. Autorzy przedstawiają szczegółowe omówienie roli, jaką odgrywały idee liberalne w polskim krajobrazie politycznym, a także rozważają propozycje dotyczące ustroju politycznego, ekonomii i polityki zagranicznej tych ugrupowań. Każda partia została ukazana przez pryzmat jej rozwoju, uczestnictwa w wyborach, udziału w rządach, specyfiki organizacyjnej i budowania wizerunku. Książka jest skierowana do badaczy zajmujących się tematyką partii politycznych, systemu politycznego Polski, marketingu politycznego oraz ideologii; jest również cenna dla studentów politologii, socjologii i historii, jak i dla członków oraz działaczy partii liberalnych, a także wszystkich zainteresowanych omawianą tematyką.
