Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polski e-konsument - typologia, zachowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
E-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, co jest wynikiem zmieniających się preferencji konsumentów. Dla wielu osób zakupy online przestały być czymś nowym i stały się powszechną metodą nabywania produktów i usług. Z tego powodu firmy działające w internecie zwracają szczególną uwagę na budowanie trwałych relacji z klientami, co wymaga dogłębnego zrozumienia ich potrzeb, preferencji oraz zachowań zakupowych.
Znajomość charakterystyki polskich e-konsumentów jest kluczowa dla firm rozwijających strategie marketingowe i dążących do rozwoju swoich produktów oraz marek. Książka dostarcza cennych informacji na temat demografii i psychografii internautów dokonujących zakupów online, umożliwiając tym samym tworzenie precyzyjnych profili klientów.
Dzięki lekturze poznasz odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: Kim jest e-konsument? Jakie produkty najczęściej kupuje i jakie są jego motywacje do zakupów online? Dowiesz się również, jak konsumenci poszukują informacji o produktach, dokonują ich wyboru oraz gdzie najczęściej dokonują zakupów – w sklepach internetowych czy na platformach aukcyjnych.
Wyniki badań przedstawione w tej publikacji pozwalają na dogłębną analizę zachowań e-konsumentów oraz zrozumienie struktury ich koszyków zakupowych. Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w sieci, zawarte w książce dane stanowią cenną pomoc w efektywnym zarządzaniu sprzedażą oraz w tworzeniu oferty dostosowanej do potrzeb klientów. To nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie skutecznie działać na rynku e-commerce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
E-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, co jest wynikiem zmieniających się preferencji konsumentów. Dla wielu osób zakupy online przestały być czymś nowym i stały się powszechną metodą nabywania produktów i usług. Z tego powodu firmy działające w internecie zwracają szczególną uwagę na budowanie trwałych relacji z klientami, co wymaga dogłębnego zrozumienia ich potrzeb, preferencji oraz zachowań zakupowych.
Znajomość charakterystyki polskich e-konsumentów jest kluczowa dla firm rozwijających strategie marketingowe i dążących do rozwoju swoich produktów oraz marek. Książka dostarcza cennych informacji na temat demografii i psychografii internautów dokonujących zakupów online, umożliwiając tym samym tworzenie precyzyjnych profili klientów.
Dzięki lekturze poznasz odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: Kim jest e-konsument? Jakie produkty najczęściej kupuje i jakie są jego motywacje do zakupów online? Dowiesz się również, jak konsumenci poszukują informacji o produktach, dokonują ich wyboru oraz gdzie najczęściej dokonują zakupów – w sklepach internetowych czy na platformach aukcyjnych.
Wyniki badań przedstawione w tej publikacji pozwalają na dogłębną analizę zachowań e-konsumentów oraz zrozumienie struktury ich koszyków zakupowych. Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w sieci, zawarte w książce dane stanowią cenną pomoc w efektywnym zarządzaniu sprzedażą oraz w tworzeniu oferty dostosowanej do potrzeb klientów. To nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie skutecznie działać na rynku e-commerce.
