Książka - Polski e-konsument - typologia, zachowania

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

E-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, co jest wynikiem zmieniających się preferencji konsumentów. Dla wielu osób zakupy online przestały być czymś nowym i stały się powszechną metodą nabywania produktów i usług. Z tego powodu firmy działające w internecie zwracają szczególną uwagę na budowanie trwałych relacji z klientami, co wymaga dogłębnego zrozumienia ich potrzeb, preferencji oraz zachowań zakupowych.

Znajomość charakterystyki polskich e-konsumentów jest kluczowa dla firm rozwijających strategie marketingowe i dążących do rozwoju swoich produktów oraz marek. Książka dostarcza cennych informacji na temat demografii i psychografii internautów dokonujących zakupów online, umożliwiając tym samym tworzenie precyzyjnych profili klientów.

Dzięki lekturze poznasz odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: Kim jest e-konsument? Jakie produkty najczęściej kupuje i jakie są jego motywacje do zakupów online? Dowiesz się również, jak konsumenci poszukują informacji o produktach, dokonują ich wyboru oraz gdzie najczęściej dokonują zakupów – w sklepach internetowych czy na platformach aukcyjnych.

Wyniki badań przedstawione w tej publikacji pozwalają na dogłębną analizę zachowań e-konsumentów oraz zrozumienie struktury ich koszyków zakupowych. Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w sieci, zawarte w książce dane stanowią cenną pomoc w efektywnym zarządzaniu sprzedażą oraz w tworzeniu oferty dostosowanej do potrzeb klientów. To nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie skutecznie działać na rynku e-commerce.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

E-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, co jest wynikiem zmieniających się preferencji konsumentów. Dla wielu osób zakupy online przestały być czymś nowym i stały się powszechną metodą nabywania produktów i usług. Z tego powodu firmy działające w internecie zwracają szczególną uwagę na budowanie trwałych relacji z klientami, co wymaga dogłębnego zrozumienia ich potrzeb, preferencji oraz zachowań zakupowych.

Znajomość charakterystyki polskich e-konsumentów jest kluczowa dla firm rozwijających strategie marketingowe i dążących do rozwoju swoich produktów oraz marek. Książka dostarcza cennych informacji na temat demografii i psychografii internautów dokonujących zakupów online, umożliwiając tym samym tworzenie precyzyjnych profili klientów.

Dzięki lekturze poznasz odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: Kim jest e-konsument? Jakie produkty najczęściej kupuje i jakie są jego motywacje do zakupów online? Dowiesz się również, jak konsumenci poszukują informacji o produktach, dokonują ich wyboru oraz gdzie najczęściej dokonują zakupów – w sklepach internetowych czy na platformach aukcyjnych.

Wyniki badań przedstawione w tej publikacji pozwalają na dogłębną analizę zachowań e-konsumentów oraz zrozumienie struktury ich koszyków zakupowych. Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w sieci, zawarte w książce dane stanowią cenną pomoc w efektywnym zarządzaniu sprzedażą oraz w tworzeniu oferty dostosowanej do potrzeb klientów. To nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie skutecznie działać na rynku e-commerce.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 9.42 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 192
Rok wydania: 2011
Rozmiar: 180 × 235 mm
ID: 9788324634026
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info