Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy geografii usług
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia zatytułowana "Podstawy geografii usług" składa się z dwóch głównych części: teoretycznej i empirycznej. W części teoretycznej, obejmującej trzy rozdziały, autorzy badają różnorodne aspekty związane z usługami, takie jak definicje, klasyfikacje oraz charakterystyka. Obejmuje ona również omówienie wskaźników używanych do analizy usług, ich jakości oraz teoretycznych koncepcji dotyczących tej dziedziny. Poruszane są również czynniki wpływające na rozwój i lokalizację usług oraz metody ich finansowania.
Część empiryczna dotycząca rynku usług w Polsce składa się z sześciu rozdziałów. Obejmuje ona przegląd historii rozwoju sektora usług zarówno na świecie, jak i w Polsce, analizę struktury własnościowej usług, a także ukazuje poziom, rozmieszczenie i strukturę sektora usług w Polsce w roku 2019. Dodatkowo, zwraca uwagę na specyfikę usług miejskich oraz rozwój e-usług. Całość pracy zostaje zwieńczona rozdziałem podsumowującym uzyskane wnioski i obserwacje.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia zatytułowana "Podstawy geografii usług" składa się z dwóch głównych części: teoretycznej i empirycznej. W części teoretycznej, obejmującej trzy rozdziały, autorzy badają różnorodne aspekty związane z usługami, takie jak definicje, klasyfikacje oraz charakterystyka. Obejmuje ona również omówienie wskaźników używanych do analizy usług, ich jakości oraz teoretycznych koncepcji dotyczących tej dziedziny. Poruszane są również czynniki wpływające na rozwój i lokalizację usług oraz metody ich finansowania.
Część empiryczna dotycząca rynku usług w Polsce składa się z sześciu rozdziałów. Obejmuje ona przegląd historii rozwoju sektora usług zarówno na świecie, jak i w Polsce, analizę struktury własnościowej usług, a także ukazuje poziom, rozmieszczenie i strukturę sektora usług w Polsce w roku 2019. Dodatkowo, zwraca uwagę na specyfikę usług miejskich oraz rozwój e-usług. Całość pracy zostaje zwieńczona rozdziałem podsumowującym uzyskane wnioski i obserwacje.
