Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Play Nice. Powstanie, upadek i przyszłość Blizzarda
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Blizzard Entertainment, niegdyś synonim najwyższej jakości w branży gier wideo, zyskało sławę dzięki produkcjom takim jak World of Warcraft i Diablo. Firma, która wyrosła z marzenia dwóch studentów UCLA, by tworzyć gry, w które sami chcieliby grać, przekształciła się w olbrzymie imperium z tysiącami pracowników, rzeszą fanów oraz ogromnymi przychodami. Książka "Play Nice", oparta na ponad 300 wywiadach z obecnymi i byłymi pracownikami, odkrywa 33-letnią historię Blizzarda – pełną kreatywności, trudności, zdrad i zmagań między chęcią zysku a artystycznymi ideałami.
Jason Schreier, autor bestsellerowej książki "Krew, pot i piksele", oraz reporter Bloomberg News, znany jest ze swojego dogłębnego podejścia do dziennikarstwa śledczego w świecie gier wideo. Jego nowa publikacja to szczegółowa i fascynująca analiza zawirowań w Blizzardzie. Schreier zręcznie ilustruje drogę firmy od słynnego studia po kontrowersyjnego uczestnika rynku, nie zapominając o ludziach, którzy kształtowali i bronili jego tożsamości.
Dzięki swojej wnikliwości, Schreier wnika w meandry trzech dekad sukcesów i porażek Blizzarda, unaoczniając jak powstawały kultowe tytuły jak StarCraft, Diablo czy World of Warcraft. Recenzenci doceniają "Play Nice" za dogłębną dokumentację oraz ludzkie spojrzenie na historię firmy. Skrupulatna relacja oferuje pełen obraz nie tylko wzlotów i upadków Blizzarda, ale i błędów, które naruszyły jego reputację.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Blizzard Entertainment, niegdyś synonim najwyższej jakości w branży gier wideo, zyskało sławę dzięki produkcjom takim jak World of Warcraft i Diablo. Firma, która wyrosła z marzenia dwóch studentów UCLA, by tworzyć gry, w które sami chcieliby grać, przekształciła się w olbrzymie imperium z tysiącami pracowników, rzeszą fanów oraz ogromnymi przychodami. Książka "Play Nice", oparta na ponad 300 wywiadach z obecnymi i byłymi pracownikami, odkrywa 33-letnią historię Blizzarda – pełną kreatywności, trudności, zdrad i zmagań między chęcią zysku a artystycznymi ideałami.
Jason Schreier, autor bestsellerowej książki "Krew, pot i piksele", oraz reporter Bloomberg News, znany jest ze swojego dogłębnego podejścia do dziennikarstwa śledczego w świecie gier wideo. Jego nowa publikacja to szczegółowa i fascynująca analiza zawirowań w Blizzardzie. Schreier zręcznie ilustruje drogę firmy od słynnego studia po kontrowersyjnego uczestnika rynku, nie zapominając o ludziach, którzy kształtowali i bronili jego tożsamości.
Dzięki swojej wnikliwości, Schreier wnika w meandry trzech dekad sukcesów i porażek Blizzarda, unaoczniając jak powstawały kultowe tytuły jak StarCraft, Diablo czy World of Warcraft. Recenzenci doceniają "Play Nice" za dogłębną dokumentację oraz ludzkie spojrzenie na historię firmy. Skrupulatna relacja oferuje pełen obraz nie tylko wzlotów i upadków Blizzarda, ale i błędów, które naruszyły jego reputację.
