Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kategoria jakości w szkolnictwie wyższym odgrywa kluczową rolę w rozwoju społeczeństw i państw, jednakże nie zawsze jest przedstawiana w pełni obejmujący sposób. Przedstawiona monografia stara się wypełnić tę lukę, analizując szeroki kontekst międzynarodowy związany z jakością w szkolnictwie wyższym zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i za pomocą badań empirycznych. Istotne miejsce zajmuje analiza potencjału i zastosowalności takich koncepcji jak Total Quality Management (TQM), Lean Management, Six Sigma oraz Lean Six Sigma.
Autorzy zwracają uwagę na aktualne tendencje w zarządzaniu usługami publicznymi, które stają się katalizatorem zmian i podstawą do projakościowej transformacji uczelni. Podkreślone zostaje znaczenie normatywnych systemów zarządzania wdrażanych przez ISO oraz kluczowa rola kultury jakości w osiąganiu sukcesu w procesach doskonalenia na uczelniach. Książka prezentuje także wyniki badań dotyczących polskiego systemu szkolnictwa wyższego, uwzględniając opinie interesariuszy na temat regulacji projakościowych i zmieniających się realiów akademickich.
Publikacja odnosi również perspektywy i wyzwania związane z ewolucją szkolnictwa wyższego do koncepcji Przemysłu 4.0 i Jakości 4.0, proponując nowatorski model zarządzania jakością na uczelni pod nazwą QualHE. Model ten integruje wszystkie omówione elementy i podkreśla ich wzajemne powiązania oraz dynamiczny charakter.
Książka przeznaczona jest zarówno dla badaczy zainteresowanych funkcjonowaniem systemów szkolnictwa wyższego, jak i praktyków – kadry kierowniczej oraz pracowników działów jakości akademickich. Będzie również cennym źródłem wiedzy i inspiracją dla przedstawicieli różnych grup interesariuszy uczelni, takich jak studenci, absolwenci, kadra akademicka oraz pracodawcy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kategoria jakości w szkolnictwie wyższym odgrywa kluczową rolę w rozwoju społeczeństw i państw, jednakże nie zawsze jest przedstawiana w pełni obejmujący sposób. Przedstawiona monografia stara się wypełnić tę lukę, analizując szeroki kontekst międzynarodowy związany z jakością w szkolnictwie wyższym zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i za pomocą badań empirycznych. Istotne miejsce zajmuje analiza potencjału i zastosowalności takich koncepcji jak Total Quality Management (TQM), Lean Management, Six Sigma oraz Lean Six Sigma.
Autorzy zwracają uwagę na aktualne tendencje w zarządzaniu usługami publicznymi, które stają się katalizatorem zmian i podstawą do projakościowej transformacji uczelni. Podkreślone zostaje znaczenie normatywnych systemów zarządzania wdrażanych przez ISO oraz kluczowa rola kultury jakości w osiąganiu sukcesu w procesach doskonalenia na uczelniach. Książka prezentuje także wyniki badań dotyczących polskiego systemu szkolnictwa wyższego, uwzględniając opinie interesariuszy na temat regulacji projakościowych i zmieniających się realiów akademickich.
Publikacja odnosi również perspektywy i wyzwania związane z ewolucją szkolnictwa wyższego do koncepcji Przemysłu 4.0 i Jakości 4.0, proponując nowatorski model zarządzania jakością na uczelni pod nazwą QualHE. Model ten integruje wszystkie omówione elementy i podkreśla ich wzajemne powiązania oraz dynamiczny charakter.
Książka przeznaczona jest zarówno dla badaczy zainteresowanych funkcjonowaniem systemów szkolnictwa wyższego, jak i praktyków – kadry kierowniczej oraz pracowników działów jakości akademickich. Będzie również cennym źródłem wiedzy i inspiracją dla przedstawicieli różnych grup interesariuszy uczelni, takich jak studenci, absolwenci, kadra akademicka oraz pracodawcy.
