Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Osobowość i kompetencje wychowawcze oligofrenoped.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest obszernym zapisem badań nad osobowością i kompetencjami pedagogów specjalnych zajmujących się edukacją osób z niepełnosprawnościami intelektualnymi. Stanowi ona próbę skonfrontowania oczekiwań dotyczących tych cech z aktualnym stanem wiedzy i praktyki. W początkowej części znajdziemy szczegółowe omówienie różnych teorii dotyczących osobowości oraz metod ich badania, jak również kluczowych cech, które powinny charakteryzować oligofrenopedagogów. Kolejna część poświęcona jest szczegółowej analizie kompetencji nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem ich zdolności wychowawczych. Przedstawione są tutaj także założenia metodologiczne, obejmujące problemy badawcze, postawione hipotezy, użyte metody oraz narzędzia wraz z organizacją całego procesu badawczego.
W centralnej części publikacji autorzy omawiają wyniki badań fokusowych oraz przeprowadzonych analiz ilościowych dotyczących specyficznych cech osobowości i kompetencji oligofrenopedagogów. Wyróżnione zostały również studia przypadków dotyczące czterech nauczycielek oraz uwagi rodziców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Walorem tej książki jest interdyscyplinarne podejście, które pozwala na ukazanie wielowymiarowej sylwetki oligofrenopedagoga. Publikacja ta jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla naukowców, pedagogów, jak i studentów pedagogiki specjalnej, którzy dążą do zrozumienia, jakie kierunki rozwoju zawodowego są niezbędne oraz jakie cechy powinien posiadać efektywny nauczyciel pracujący z dziećmi z niepełnosprawnościami intelektualnymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest obszernym zapisem badań nad osobowością i kompetencjami pedagogów specjalnych zajmujących się edukacją osób z niepełnosprawnościami intelektualnymi. Stanowi ona próbę skonfrontowania oczekiwań dotyczących tych cech z aktualnym stanem wiedzy i praktyki. W początkowej części znajdziemy szczegółowe omówienie różnych teorii dotyczących osobowości oraz metod ich badania, jak również kluczowych cech, które powinny charakteryzować oligofrenopedagogów. Kolejna część poświęcona jest szczegółowej analizie kompetencji nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem ich zdolności wychowawczych. Przedstawione są tutaj także założenia metodologiczne, obejmujące problemy badawcze, postawione hipotezy, użyte metody oraz narzędzia wraz z organizacją całego procesu badawczego.
W centralnej części publikacji autorzy omawiają wyniki badań fokusowych oraz przeprowadzonych analiz ilościowych dotyczących specyficznych cech osobowości i kompetencji oligofrenopedagogów. Wyróżnione zostały również studia przypadków dotyczące czterech nauczycielek oraz uwagi rodziców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Walorem tej książki jest interdyscyplinarne podejście, które pozwala na ukazanie wielowymiarowej sylwetki oligofrenopedagoga. Publikacja ta jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla naukowców, pedagogów, jak i studentów pedagogiki specjalnej, którzy dążą do zrozumienia, jakie kierunki rozwoju zawodowego są niezbędne oraz jakie cechy powinien posiadać efektywny nauczyciel pracujący z dziećmi z niepełnosprawnościami intelektualnymi.
