Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Organizacyjne uczenie się w organizacjach publicznych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka monografii prezentuje dogłębną analizę funkcjonowania sektora publicznego w kontekście jego zadań oraz nowoczesnych rozwiązań, które mogą wesprzeć te procesy. Jej rozległa wiedza w tej dziedzinie pozwoliła na opracowanie intrygującego projektu badawczego, który jest nie tylko aktualny, ale również niezwykle użyteczny w praktyce. Istnieje uzasadnione oczekiwanie, że skonstruowany projekt badawczy może w przyszłości znacząco podwyższyć zadowolenie klientów korzystających z usług publicznych, które operują w ramach nowoczesnych, uczących się organizacji.
Podczas gdy badacze i praktycy zarządzania nieustannie dążą do odkrywania nowych źródeł efektywności w organizacjach publicznych, poruszona w tej monografii tematyka staje się niezmiennie istotna – tak pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Chociaż w literaturze przedmiotu często pojawiają się odrębne analizy dotyczące organizacyjnego uczenia się czy crowdsourcingu, istotną wartością tej pracy jest zintegrowanie obu tych konceptów. Zwraca ona szczególną uwagę na znaczenie crowdsourcingu dla procesu uczenia się w organizacjach sektora publicznego, co stanowi o jej wyjątkowości i umiejętności trafnego rozpoznania istotnej luki badawczej w dziedzinie nauk o zarządzaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka monografii prezentuje dogłębną analizę funkcjonowania sektora publicznego w kontekście jego zadań oraz nowoczesnych rozwiązań, które mogą wesprzeć te procesy. Jej rozległa wiedza w tej dziedzinie pozwoliła na opracowanie intrygującego projektu badawczego, który jest nie tylko aktualny, ale również niezwykle użyteczny w praktyce. Istnieje uzasadnione oczekiwanie, że skonstruowany projekt badawczy może w przyszłości znacząco podwyższyć zadowolenie klientów korzystających z usług publicznych, które operują w ramach nowoczesnych, uczących się organizacji.
Podczas gdy badacze i praktycy zarządzania nieustannie dążą do odkrywania nowych źródeł efektywności w organizacjach publicznych, poruszona w tej monografii tematyka staje się niezmiennie istotna – tak pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Chociaż w literaturze przedmiotu często pojawiają się odrębne analizy dotyczące organizacyjnego uczenia się czy crowdsourcingu, istotną wartością tej pracy jest zintegrowanie obu tych konceptów. Zwraca ona szczególną uwagę na znaczenie crowdsourcingu dla procesu uczenia się w organizacjach sektora publicznego, co stanowi o jej wyjątkowości i umiejętności trafnego rozpoznania istotnej luki badawczej w dziedzinie nauk o zarządzaniu.
