Książka - Odwracanie marki

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Odwracanie marki

Odwracanie marki

Autorzy:

Marty Neumeier

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W dzisiejszych czasach rewolucja w sposobach komunikacji i moc, jaką daje ona klientom, drastycznie zmienia oblicze firm. Pytanie, które powinno zaprzątać myśli każdego przedsiębiorcy, nie brzmi 'czy', ale 'kiedy' ich firma stanie w obliczu tej zmiany. Dzisiejsi klienci to już nie anonimowi konsumenci — to prawdziwi ludzie, kierujący się marzeniami, potrzebami i emocjami. Otwierają się przed innymi, dzieląc się opiniami, kaprysami i osobistymi historiami, stając się częścią większej opowieści.

Klienci zyskują coraz większy wpływ na produkty, które naprawdę cenią. Marki to teraz coś więcej niż przedmioty zakupów — to elementy, z którymi klienci chcą się utożsamiać. Wzrost świadomości marki, napędzany głównie przez media społecznościowe, oddaje przyszłość firm w ręce klientów. Jest to zjawisko przypominające przewrót, który pod niektórymi firmami chwieje, a inne wywyższa na nowe wyżyny.

Przed współczesnymi przedsiębiorstwami stoi jasne wyzwanie: dostosuj się do nowej rzeczywistości albo ryzykuj, że zostaniesz wyprzedzony. Marty Neumeier w swoim przewodniku pokazuje, jak z łatwością wkroczyć w przyszłość zdominowaną przez konsumentów. Przemiana marki w dynamiczny ruch społeczny, w który klienci chętnie się zaangażują, może przynieść niezwykłe korzyści finansowe i reputacyjne. Patrz, jak twoja wizja się rozwija i czerp zyski, które płyną z nowego podejścia do relacji z klientami.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W dzisiejszych czasach rewolucja w sposobach komunikacji i moc, jaką daje ona klientom, drastycznie zmienia oblicze firm. Pytanie, które powinno zaprzątać myśli każdego przedsiębiorcy, nie brzmi 'czy', ale 'kiedy' ich firma stanie w obliczu tej zmiany. Dzisiejsi klienci to już nie anonimowi konsumenci — to prawdziwi ludzie, kierujący się marzeniami, potrzebami i emocjami. Otwierają się przed innymi, dzieląc się opiniami, kaprysami i osobistymi historiami, stając się częścią większej opowieści.

Klienci zyskują coraz większy wpływ na produkty, które naprawdę cenią. Marki to teraz coś więcej niż przedmioty zakupów — to elementy, z którymi klienci chcą się utożsamiać. Wzrost świadomości marki, napędzany głównie przez media społecznościowe, oddaje przyszłość firm w ręce klientów. Jest to zjawisko przypominające przewrót, który pod niektórymi firmami chwieje, a inne wywyższa na nowe wyżyny.

Przed współczesnymi przedsiębiorstwami stoi jasne wyzwanie: dostosuj się do nowej rzeczywistości albo ryzykuj, że zostaniesz wyprzedzony. Marty Neumeier w swoim przewodniku pokazuje, jak z łatwością wkroczyć w przyszłość zdominowaną przez konsumentów. Przemiana marki w dynamiczny ruch społeczny, w który klienci chętnie się zaangażują, może przynieść niezwykłe korzyści finansowe i reputacyjne. Patrz, jak twoja wizja się rozwija i czerp zyski, które płyną z nowego podejścia do relacji z klientami.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 160
Rok wydania: 2017
Rozmiar: 135 × 205 mm
ID: 9788365068200
Autorzy:
Marty Neumeier

Dane producenta:

Wydawnictwo Studio Emka , Brain Embassy- Adgar PDT, ul. Młynarska 8/12 parter, 01-194 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 0048532323099

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info