Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nurt krytyczny w zarządzaniu. Kultura, edukacja, teoria
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Nurt krytyczny w zarządzaniu. Kultura, edukacja, teoria" to pierwsza książka na polskim rynku poświęcona popularnemu na Zachodzie podejściu znanemu jako Critical Management Studies. Ta publikacja wprowadza czytelników w idee, które stały się częścią programów nauczania zarządzania na najlepszych uczelniach w USA i Wielkiej Brytanii. Zwolennicy tego nurtu skłaniają do refleksji nad współczesnymi praktykami zarządzania, wskazując, że tendencja do konformizmu i jednolitości myślenia może przyczyniać się do upadku organizacji. Zamiast tego, promują opór, pluralizm poglądów, kreatywny konflikt oraz emancypację jako drogę do rozwoju i innowacji. Kluczową rolę w tym procesie przypisują edukacji, która powinna kształtować przyszłych menedżerów zdolnych do prowadzenia konstruktywnego dialogu i dbania o interesy zespołów, z którymi pracują.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Nurt krytyczny w zarządzaniu. Kultura, edukacja, teoria" to pierwsza książka na polskim rynku poświęcona popularnemu na Zachodzie podejściu znanemu jako Critical Management Studies. Ta publikacja wprowadza czytelników w idee, które stały się częścią programów nauczania zarządzania na najlepszych uczelniach w USA i Wielkiej Brytanii. Zwolennicy tego nurtu skłaniają do refleksji nad współczesnymi praktykami zarządzania, wskazując, że tendencja do konformizmu i jednolitości myślenia może przyczyniać się do upadku organizacji. Zamiast tego, promują opór, pluralizm poglądów, kreatywny konflikt oraz emancypację jako drogę do rozwoju i innowacji. Kluczową rolę w tym procesie przypisują edukacji, która powinna kształtować przyszłych menedżerów zdolnych do prowadzenia konstruktywnego dialogu i dbania o interesy zespołów, z którymi pracują.
