Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Niskorosła
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Joanna Bartoń po raz kolejny zaskakuje swoją literacką twórczością pełną paradoksów, poruszając przy tym fundamentalne tematy, takie jak miłość, śmierć, przyjaźń, wierność i zdrada. W centrum jej opowieści znajduje się postać wyjątkowa — morderczyni będąca jednocześnie karlicą i kobietą, co czyni jej historię szczególnie intrygującą. Autorka w swojej narracji skupia się na dwutorowej perspektywie, ukazując zarówno stronę przestępcy, jak i ofiary. Dzięki takiemu podejściu czytelnik jest zmuszony skonfrontować się z różnorodnymi stereotypami i uproszczonymi wyobrażeniami o ludziach, podobnych do postaci z komiksu czy teatru cieni. Bartoń unika nadmiernego psychologizowania, dramatyzowania i moralizowania, stawiając na oszczędność w wyrazie, co pozostawia czytelnikowi przestrzeń na własną interpretację i rozwinięcie empatii oraz wyobraźni. To styl, który może budzić skojarzenia mniej z kulturą japońską czy chińską, a bardziej z polską wrażliwością literacką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Joanna Bartoń po raz kolejny zaskakuje swoją literacką twórczością pełną paradoksów, poruszając przy tym fundamentalne tematy, takie jak miłość, śmierć, przyjaźń, wierność i zdrada. W centrum jej opowieści znajduje się postać wyjątkowa — morderczyni będąca jednocześnie karlicą i kobietą, co czyni jej historię szczególnie intrygującą. Autorka w swojej narracji skupia się na dwutorowej perspektywie, ukazując zarówno stronę przestępcy, jak i ofiary. Dzięki takiemu podejściu czytelnik jest zmuszony skonfrontować się z różnorodnymi stereotypami i uproszczonymi wyobrażeniami o ludziach, podobnych do postaci z komiksu czy teatru cieni. Bartoń unika nadmiernego psychologizowania, dramatyzowania i moralizowania, stawiając na oszczędność w wyrazie, co pozostawia czytelnikowi przestrzeń na własną interpretację i rozwinięcie empatii oraz wyobraźni. To styl, który może budzić skojarzenia mniej z kulturą japońską czy chińską, a bardziej z polską wrażliwością literacką.
