Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Najpierw pomyśl. Trening umiejętności radzenia sobie z gniewem i agresją
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta wnikliwie analizuje społeczne, emocjonalne i środowiskowe czynniki, które prowadzą do pojawiania się gniewu u młodych ludzi i jego przekształcania się w agresję. Autor, doświadczony psycholog, zdobył swoją wiedzę pracując w najtrudniejszych amerykańskich szkołach ponadpodstawowych, gdzie miał styczność z młodzieżą z grup wysokiego ryzyka. Opisuje liczne interesujące przypadki, ilustrując je zastosowanymi przez siebie metodami interwencji.
Druga część publikacji, która zaczyna się od szóstego rozdziału, jest szczegółowym przewodnikiem skierowanym do psychologów, nauczycieli i terapeutów. Składa się z pięciu modułów tematycznych, które wspierają prowadzenie zajęć z młodzieżą o skłonnościach do szybkiego wybuchu gniewu. Każdy moduł zawiera kilka sesji, podczas których uczestnicy uczą się rozpoznawania i kontrolowania własnych emocji, zastępowania ich bardziej konstruktywnymi zachowaniami oraz analizowania skutków swoich działań. Dodatkowe ćwiczenia obejmują prowadzenie „dzienniczka kłopotów” i ocenę osiąganych postępów.
Opisana w książce praktyczna wiedza jest nieoceniona w pracy z młodzieżą w szkołach ponadpodstawowych. Dzięki żywemu i przystępnemu językowi, autor ułatwia odbiorcom zrozumienie i angażuje ich w niełatwe, czasami dotkliwe tematy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta wnikliwie analizuje społeczne, emocjonalne i środowiskowe czynniki, które prowadzą do pojawiania się gniewu u młodych ludzi i jego przekształcania się w agresję. Autor, doświadczony psycholog, zdobył swoją wiedzę pracując w najtrudniejszych amerykańskich szkołach ponadpodstawowych, gdzie miał styczność z młodzieżą z grup wysokiego ryzyka. Opisuje liczne interesujące przypadki, ilustrując je zastosowanymi przez siebie metodami interwencji.
Druga część publikacji, która zaczyna się od szóstego rozdziału, jest szczegółowym przewodnikiem skierowanym do psychologów, nauczycieli i terapeutów. Składa się z pięciu modułów tematycznych, które wspierają prowadzenie zajęć z młodzieżą o skłonnościach do szybkiego wybuchu gniewu. Każdy moduł zawiera kilka sesji, podczas których uczestnicy uczą się rozpoznawania i kontrolowania własnych emocji, zastępowania ich bardziej konstruktywnymi zachowaniami oraz analizowania skutków swoich działań. Dodatkowe ćwiczenia obejmują prowadzenie „dzienniczka kłopotów” i ocenę osiąganych postępów.
Opisana w książce praktyczna wiedza jest nieoceniona w pracy z młodzieżą w szkołach ponadpodstawowych. Dzięki żywemu i przystępnemu językowi, autor ułatwia odbiorcom zrozumienie i angażuje ich w niełatwe, czasami dotkliwe tematy.
