Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nagrody biznesowe. Etnografia rytuałów merytokracji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki — to zaledwie kilka z licznych nagród, które co roku otrzymują polskie firmy. Dodatkowo przyznawane są wyróżnienia takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny w innych dziedzinach. Powstaje pytanie: czy taki zalew nagród ma faktycznie sens i czy rzeczywiście przyczynia się do wzrostu prestiżu i pozytywnego wizerunku ich laureatów? Autor książki "Nagrody biznesowe" stawia tezę, że współczesne nagrody stanowią temat zarówno ważki, jak i nieco groteskowy. Zastanawia się, jak poważnie można traktować zjawisko, które osiągnęło niemalże karykaturalne rozmiary. Mimo to ludzie i firmy dążą do uznania w kręgach zawodowych i wśród konsumentów swoich produktów czy usług.
Autor, będący etnografem z wykształcenia i pasji, zapewnia wyjątkowy wgląd w złożoną rzeczywistość pełną emocji, jaka towarzyszy biznesowym wyróżnieniom. Książka ta łączy interesującą narrację o biznesie z bogactwem wiedzy i danych, oferując czytelnikowi zarazem rozrywkę i refleksję. Stanowi wartościowe źródło dla każdego, kto zastanawia się nad organizacją konkursów czy akceptacją tytułów. Przed podjęciem decyzji o wzięciu udziału w kolejnym konkursie, warto sięgnąć po tę publikację.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki — to zaledwie kilka z licznych nagród, które co roku otrzymują polskie firmy. Dodatkowo przyznawane są wyróżnienia takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny w innych dziedzinach. Powstaje pytanie: czy taki zalew nagród ma faktycznie sens i czy rzeczywiście przyczynia się do wzrostu prestiżu i pozytywnego wizerunku ich laureatów? Autor książki "Nagrody biznesowe" stawia tezę, że współczesne nagrody stanowią temat zarówno ważki, jak i nieco groteskowy. Zastanawia się, jak poważnie można traktować zjawisko, które osiągnęło niemalże karykaturalne rozmiary. Mimo to ludzie i firmy dążą do uznania w kręgach zawodowych i wśród konsumentów swoich produktów czy usług.
Autor, będący etnografem z wykształcenia i pasji, zapewnia wyjątkowy wgląd w złożoną rzeczywistość pełną emocji, jaka towarzyszy biznesowym wyróżnieniom. Książka ta łączy interesującą narrację o biznesie z bogactwem wiedzy i danych, oferując czytelnikowi zarazem rozrywkę i refleksję. Stanowi wartościowe źródło dla każdego, kto zastanawia się nad organizacją konkursów czy akceptacją tytułów. Przed podjęciem decyzji o wzięciu udziału w kolejnym konkursie, warto sięgnąć po tę publikację.
