Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Motywacyjne kształtowanie wynagrodzeń za pracę
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zwiększenie efektywności pracy, które można zdefiniować jako liczba zadań lub jednostek produktu przypadających na jednostkę czasu lub na jednego pracownika, jest kluczowym elementem, który warunkuje rozwój każdej organizacji. To właśnie efektywność pracy jest fundamentem umożliwiającym wzrost zysków dla właścicieli oraz lepsze wynagrodzenia dla pracowników. Wydajność ta jest zależna od wielu czynników, takich jak ilość użytego kapitału, posiadana wiedza, doświadczenie, umiejętności, a także postawy i motywacja pracowników. Dlatego też każdy pracodawca oraz menedżer dąży do zatrudnienia osób, które są zmotywowane do osiągania wysokich wyników. Pomimo tego, pracownicy w tym względzie mogą się znacznie różnić, a działania podejmowane na bazie intuicji mogą nie tylko nie przynieść zamierzonych rezultatów, ale wręcz doprowadzić do spadku motywacji. Książka odpowiada na istotne pytania, takie jak: jak należy prowadzić proces motywacji pracowników, jakie czynniki wpływają na ich zapał do pracy, jak motywować ich za pomocą wynagrodzeń, oraz jakie działania nie przyniosą pożądanego wzrostu ich wydajności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zwiększenie efektywności pracy, które można zdefiniować jako liczba zadań lub jednostek produktu przypadających na jednostkę czasu lub na jednego pracownika, jest kluczowym elementem, który warunkuje rozwój każdej organizacji. To właśnie efektywność pracy jest fundamentem umożliwiającym wzrost zysków dla właścicieli oraz lepsze wynagrodzenia dla pracowników. Wydajność ta jest zależna od wielu czynników, takich jak ilość użytego kapitału, posiadana wiedza, doświadczenie, umiejętności, a także postawy i motywacja pracowników. Dlatego też każdy pracodawca oraz menedżer dąży do zatrudnienia osób, które są zmotywowane do osiągania wysokich wyników. Pomimo tego, pracownicy w tym względzie mogą się znacznie różnić, a działania podejmowane na bazie intuicji mogą nie tylko nie przynieść zamierzonych rezultatów, ale wręcz doprowadzić do spadku motywacji. Książka odpowiada na istotne pytania, takie jak: jak należy prowadzić proces motywacji pracowników, jakie czynniki wpływają na ich zapał do pracy, jak motywować ich za pomocą wynagrodzeń, oraz jakie działania nie przyniosą pożądanego wzrostu ich wydajności.
