Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mistrz sprzedaży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Arkadiusz Bednarski wprowadza nas w piątą odsłonę swojego ponadczasowego poradnika, którego pierwsze wydanie stało się fundamentem dla wielu polskich handlowców. Od tamtego czasu świat sprzedaży przeszedł ogromne zmiany. Evolucja technologiczna zmieniła nie tylko sposoby komunikacji, wprowadzając nowe media społecznościowe i przekształcając nasze telefony w potężne narzędzia, ale również zredefiniowała sam grunt sprzedaży, której część coraz bardziej przenosi się do internetu.
Najświeższa edycja "Mistrza sprzedaży" uwzględnia te dynamiczne przemiany. Książka nie tylko odpowiada na potrzeby tradycyjnych sprzedawców, ale także tych wszystkich, którzy, choć nie mają klasycznego tytułu handlowca, stają się nim w kontakcie z klientem. Niezależnie od tego, czy chodzi o bezpośrednie spotkania, rozmowy telefoniczne, czy interakcje online, każda z tych osób odnajdzie w tej lekturze istotne i uniwersalne wskazówki, które mogą być kluczem do sukcesu w nowoczesnej sprzedaży.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Arkadiusz Bednarski wprowadza nas w piątą odsłonę swojego ponadczasowego poradnika, którego pierwsze wydanie stało się fundamentem dla wielu polskich handlowców. Od tamtego czasu świat sprzedaży przeszedł ogromne zmiany. Evolucja technologiczna zmieniła nie tylko sposoby komunikacji, wprowadzając nowe media społecznościowe i przekształcając nasze telefony w potężne narzędzia, ale również zredefiniowała sam grunt sprzedaży, której część coraz bardziej przenosi się do internetu.
Najświeższa edycja "Mistrza sprzedaży" uwzględnia te dynamiczne przemiany. Książka nie tylko odpowiada na potrzeby tradycyjnych sprzedawców, ale także tych wszystkich, którzy, choć nie mają klasycznego tytułu handlowca, stają się nim w kontakcie z klientem. Niezależnie od tego, czy chodzi o bezpośrednie spotkania, rozmowy telefoniczne, czy interakcje online, każda z tych osób odnajdzie w tej lekturze istotne i uniwersalne wskazówki, które mogą być kluczem do sukcesu w nowoczesnej sprzedaży.
