Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci. Z perspektywy fenomenologii neurobiologii i językoznawstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skierowana jest do logopedów, terapeutów, psychologów, pedagogów oraz rodziców i dziadków dzieci z trudnościami w rozwoju funkcji poznawczych. Oferuje ona nowatorskie spojrzenie na diagnozę i terapię zaburzeń rozwojowych. W pierwszej części opisany jest rozwój dzieci od chwili narodzin do szóstego roku życia, a także omówione są trzy różne koncepcje terapeutyczne, bazujące na przyjętej filozofii człowieka. Druga część skupia się na metodach diagnozowania funkcji poznawczych i różnorodnych zaburzeniach rozwojowych u dzieci. Ostatnia część książki poświęcona jest szczegółowemu omówieniu 17 elementów metody krakowskiej, z uwzględnieniem podstaw naukowych oraz praktycznych rozwiązań. Liczne ćwiczenia oraz opisy sylwetek dzieci znacząco ułatwiają zrozumienie zasad diagnozy i prowadzenia stymulacji rozwojowej zgodnie z metodą krakowską.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka skierowana jest do logopedów, terapeutów, psychologów, pedagogów oraz rodziców i dziadków dzieci z trudnościami w rozwoju funkcji poznawczych. Oferuje ona nowatorskie spojrzenie na diagnozę i terapię zaburzeń rozwojowych. W pierwszej części opisany jest rozwój dzieci od chwili narodzin do szóstego roku życia, a także omówione są trzy różne koncepcje terapeutyczne, bazujące na przyjętej filozofii człowieka. Druga część skupia się na metodach diagnozowania funkcji poznawczych i różnorodnych zaburzeniach rozwojowych u dzieci. Ostatnia część książki poświęcona jest szczegółowemu omówieniu 17 elementów metody krakowskiej, z uwzględnieniem podstaw naukowych oraz praktycznych rozwiązań. Liczne ćwiczenia oraz opisy sylwetek dzieci znacząco ułatwiają zrozumienie zasad diagnozy i prowadzenia stymulacji rozwojowej zgodnie z metodą krakowską.
