Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka, jako pionierska na polskim rynku, szczegółowo opisuje wdrażanie programów mentoringu i tutoringu. Autorzy wnikliwie analizują zarówno teoretyczne fundamenty tych form wsparcia, jak i praktyczne strategie ich realizacji. W lekturze czytelnik znajdzie omówienie istoty i różnorodności form mentoringu oraz tutoringu, a także szczegółowy opis procesu ich wdrażania. Szczególny nacisk położono na rekrutację mentorów i tutorów, tworzenie efektywnych programów szkoleniowych, odpowiednie łączenie par mentor/tutor-podopieczny oraz na zasady realizacji i oceny skuteczności programów. Książka zawiera również przykłady wdrożeń z różnych branż, zarówno biznesowych, jak i niekomercyjnych. Dzięki temu czytelnik nie tylko pozyska wiedzę na temat tych form wsparcia, ale także dowie się, jak skutecznie implementować je w swojej organizacji. Publikacja jest skierowana do osób zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi, menedżerów, a także pracowników marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje także prawników, naukowców oraz studentów kierunków takich jak zarządzanie, pedagogika czy psychologia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka, jako pionierska na polskim rynku, szczegółowo opisuje wdrażanie programów mentoringu i tutoringu. Autorzy wnikliwie analizują zarówno teoretyczne fundamenty tych form wsparcia, jak i praktyczne strategie ich realizacji. W lekturze czytelnik znajdzie omówienie istoty i różnorodności form mentoringu oraz tutoringu, a także szczegółowy opis procesu ich wdrażania. Szczególny nacisk położono na rekrutację mentorów i tutorów, tworzenie efektywnych programów szkoleniowych, odpowiednie łączenie par mentor/tutor-podopieczny oraz na zasady realizacji i oceny skuteczności programów. Książka zawiera również przykłady wdrożeń z różnych branż, zarówno biznesowych, jak i niekomercyjnych. Dzięki temu czytelnik nie tylko pozyska wiedzę na temat tych form wsparcia, ale także dowie się, jak skutecznie implementować je w swojej organizacji. Publikacja jest skierowana do osób zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi, menedżerów, a także pracowników marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje także prawników, naukowców oraz studentów kierunków takich jak zarządzanie, pedagogika czy psychologia.
