Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Max Factor. Twórca imperium piękna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każda kobieta, która zasiada przed lustrem, korzysta z innowacji Maxa Factora, takich jak tusz do rzęs z aplikatorem, cienie do powiek czy makijaż odporny na wodę. To właśnie on stworzył termin "make-up", a jego marka kosmetyczna odniosła sukces na skalę światową. Factor ukazał, jak za pomocą kosmetyków można podkreślić prawdziwe piękno. Jako młody chłopiec, Max Factor dorabiał, sprzedając przekąski w teatrze w Łodzi. Z czasem, pełen ambicji, stał się pomocnikiem w aptece i u perukarza, a ostatecznie fryzjerem. Te doświadczenia pozwoliły mu na eksperymentowanie z kosmetykami, co stało się podstawą do jego przyszłych rewolucyjnych odkryć w dziedzinie makijażu. Zanim wyemigrował do Hollywood, pracował na dworze Romanowów, gdzie dbał o wygląd carskiej rodziny. W Fabryce Snów Factor stworzył fundamenty dla charakteryzacji filmowej. Był odpowiedzialny za image największych gwiazd filmowych i często zyskiwał ich przyjaźń. Dzięki jego pudrom Rudolf Valentino kontynuował karierę, Rita Hayworth zawdzięcza mu swoje kultowe rude loki, a Polę Negri potrafił uspokajać w jej rodzimym języku – polskim. Wizerunek jego marki prezentowały takie gwiazdy jak Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor czy Priyanka Chopra. To polski chłopak sprawił, że sekrety urody filmowych ikon stały się dostępne dla kobiet na całym świecie. Powyższe informacje pochodzą od wydawcy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każda kobieta, która zasiada przed lustrem, korzysta z innowacji Maxa Factora, takich jak tusz do rzęs z aplikatorem, cienie do powiek czy makijaż odporny na wodę. To właśnie on stworzył termin "make-up", a jego marka kosmetyczna odniosła sukces na skalę światową. Factor ukazał, jak za pomocą kosmetyków można podkreślić prawdziwe piękno. Jako młody chłopiec, Max Factor dorabiał, sprzedając przekąski w teatrze w Łodzi. Z czasem, pełen ambicji, stał się pomocnikiem w aptece i u perukarza, a ostatecznie fryzjerem. Te doświadczenia pozwoliły mu na eksperymentowanie z kosmetykami, co stało się podstawą do jego przyszłych rewolucyjnych odkryć w dziedzinie makijażu. Zanim wyemigrował do Hollywood, pracował na dworze Romanowów, gdzie dbał o wygląd carskiej rodziny. W Fabryce Snów Factor stworzył fundamenty dla charakteryzacji filmowej. Był odpowiedzialny za image największych gwiazd filmowych i często zyskiwał ich przyjaźń. Dzięki jego pudrom Rudolf Valentino kontynuował karierę, Rita Hayworth zawdzięcza mu swoje kultowe rude loki, a Polę Negri potrafił uspokajać w jej rodzimym języku – polskim. Wizerunek jego marki prezentowały takie gwiazdy jak Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor czy Priyanka Chopra. To polski chłopak sprawił, że sekrety urody filmowych ikon stały się dostępne dla kobiet na całym świecie. Powyższe informacje pochodzą od wydawcy.
