Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik marketingu jest nieocenionym źródłem wiedzy dla studentów kursów takich jak „Podstawy marketingu”, „Marketing”, czy „Zarządzanie marketingowe”. Dedykowany zarówno osobom studiującym dziennie, jak i zaocznie, zaspokaja potrzeby tych, którzy zgłębiają specjalistyczne zagadnienia w ramach kierunków ekonomicznych. Jednocześnie stanowi cenną lekturę dla uczestników studiów podyplomowych z zarządzania, praktyków poszerzających swoje kompetencje oraz nauczycieli w wyższych i średnich szkołach ekonomicznych.
Książka koncentruje się na tworzeniu strategii marketingowej oraz zarządzaniu działalnością marketingową, a także omawia efektywność zastosowań marketingowych w rozmaitych sytuacjach rynkowych. Podręcznik łączy wiedzę zdobywaną od dziesięcioleci z najnowszymi osiągnięciami, zwłaszcza w zakresie marketingu internetowego. Każda część książki zawiera skondensowane wprowadzenie do tematu, kluczowe pojęcia, oraz szczegółowe analizy merytoryczne. Czytelnik znajdzie tu także praktyczne studia przypadków, wypowiedzi cenionych ekspertów, dylematy związane z decyzjami rynkowymi oraz zadania do samodzielnego rozwiązania.
Treść podręcznika jest zaprezentowana w przystępny sposób, z licznymi tabelami, rysunkami i zestawieniami, które ułatwiają zrozumienie materiału. Przypisy wzbogacają tekst wyjaśnieniami dotyczącymi specjalistycznej terminologii marketingowej, co czyni książkę jeszcze bardziej nowoczesną i przyjazną studentom. Autorzy, Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, oraz Jolanta Tkaczyk, zapewnili bogaty w treść i atrakcyjnie opracowany przewodnik po świecie marketingu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik marketingu jest nieocenionym źródłem wiedzy dla studentów kursów takich jak „Podstawy marketingu”, „Marketing”, czy „Zarządzanie marketingowe”. Dedykowany zarówno osobom studiującym dziennie, jak i zaocznie, zaspokaja potrzeby tych, którzy zgłębiają specjalistyczne zagadnienia w ramach kierunków ekonomicznych. Jednocześnie stanowi cenną lekturę dla uczestników studiów podyplomowych z zarządzania, praktyków poszerzających swoje kompetencje oraz nauczycieli w wyższych i średnich szkołach ekonomicznych.
Książka koncentruje się na tworzeniu strategii marketingowej oraz zarządzaniu działalnością marketingową, a także omawia efektywność zastosowań marketingowych w rozmaitych sytuacjach rynkowych. Podręcznik łączy wiedzę zdobywaną od dziesięcioleci z najnowszymi osiągnięciami, zwłaszcza w zakresie marketingu internetowego. Każda część książki zawiera skondensowane wprowadzenie do tematu, kluczowe pojęcia, oraz szczegółowe analizy merytoryczne. Czytelnik znajdzie tu także praktyczne studia przypadków, wypowiedzi cenionych ekspertów, dylematy związane z decyzjami rynkowymi oraz zadania do samodzielnego rozwiązania.
Treść podręcznika jest zaprezentowana w przystępny sposób, z licznymi tabelami, rysunkami i zestawieniami, które ułatwiają zrozumienie materiału. Przypisy wzbogacają tekst wyjaśnieniami dotyczącymi specjalistycznej terminologii marketingowej, co czyni książkę jeszcze bardziej nowoczesną i przyjazną studentom. Autorzy, Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, oraz Jolanta Tkaczyk, zapewnili bogaty w treść i atrakcyjnie opracowany przewodnik po świecie marketingu.
