Książka - Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Podręcznik marketingu jest nieocenionym źródłem wiedzy dla studentów kursów takich jak „Podstawy marketingu”, „Marketing”, czy „Zarządzanie marketingowe”. Dedykowany zarówno osobom studiującym dziennie, jak i zaocznie, zaspokaja potrzeby tych, którzy zgłębiają specjalistyczne zagadnienia w ramach kierunków ekonomicznych. Jednocześnie stanowi cenną lekturę dla uczestników studiów podyplomowych z zarządzania, praktyków poszerzających swoje kompetencje oraz nauczycieli w wyższych i średnich szkołach ekonomicznych.

Książka koncentruje się na tworzeniu strategii marketingowej oraz zarządzaniu działalnością marketingową, a także omawia efektywność zastosowań marketingowych w rozmaitych sytuacjach rynkowych. Podręcznik łączy wiedzę zdobywaną od dziesięcioleci z najnowszymi osiągnięciami, zwłaszcza w zakresie marketingu internetowego. Każda część książki zawiera skondensowane wprowadzenie do tematu, kluczowe pojęcia, oraz szczegółowe analizy merytoryczne. Czytelnik znajdzie tu także praktyczne studia przypadków, wypowiedzi cenionych ekspertów, dylematy związane z decyzjami rynkowymi oraz zadania do samodzielnego rozwiązania.

Treść podręcznika jest zaprezentowana w przystępny sposób, z licznymi tabelami, rysunkami i zestawieniami, które ułatwiają zrozumienie materiału. Przypisy wzbogacają tekst wyjaśnieniami dotyczącymi specjalistycznej terminologii marketingowej, co czyni książkę jeszcze bardziej nowoczesną i przyjazną studentom. Autorzy, Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, oraz Jolanta Tkaczyk, zapewnili bogaty w treść i atrakcyjnie opracowany przewodnik po świecie marketingu.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Podręcznik marketingu jest nieocenionym źródłem wiedzy dla studentów kursów takich jak „Podstawy marketingu”, „Marketing”, czy „Zarządzanie marketingowe”. Dedykowany zarówno osobom studiującym dziennie, jak i zaocznie, zaspokaja potrzeby tych, którzy zgłębiają specjalistyczne zagadnienia w ramach kierunków ekonomicznych. Jednocześnie stanowi cenną lekturę dla uczestników studiów podyplomowych z zarządzania, praktyków poszerzających swoje kompetencje oraz nauczycieli w wyższych i średnich szkołach ekonomicznych.

Książka koncentruje się na tworzeniu strategii marketingowej oraz zarządzaniu działalnością marketingową, a także omawia efektywność zastosowań marketingowych w rozmaitych sytuacjach rynkowych. Podręcznik łączy wiedzę zdobywaną od dziesięcioleci z najnowszymi osiągnięciami, zwłaszcza w zakresie marketingu internetowego. Każda część książki zawiera skondensowane wprowadzenie do tematu, kluczowe pojęcia, oraz szczegółowe analizy merytoryczne. Czytelnik znajdzie tu także praktyczne studia przypadków, wypowiedzi cenionych ekspertów, dylematy związane z decyzjami rynkowymi oraz zadania do samodzielnego rozwiązania.

Treść podręcznika jest zaprezentowana w przystępny sposób, z licznymi tabelami, rysunkami i zestawieniami, które ułatwiają zrozumienie materiału. Przypisy wzbogacają tekst wyjaśnieniami dotyczącymi specjalistycznej terminologii marketingowej, co czyni książkę jeszcze bardziej nowoczesną i przyjazną studentom. Autorzy, Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, oraz Jolanta Tkaczyk, zapewnili bogaty w treść i atrakcyjnie opracowany przewodnik po świecie marketingu.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 522
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788381754590

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info