Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pamiętasz te czasy, kiedy reklama dzieliła się na ATL i BTL, a firmy zawzięcie walczyły o uwagę klienta, rozsyłając ulotki, rozwieszając plakaty czy emitując spoty w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich lat ten świat uległ transformacji. Dziś centrum zainteresowania reklamodawców przemieściło się na przestrzeń cyfrową – urządzenia mobilne i komputery są areną, na której rywalizują o uwagę i zasoby potencjalnych klientów. W nowoczesnym marketingu nie ma miejsca na niejasności ani przypuszczenia; tu stawia się na konkretne dane i wymierne wyniki. Tego samego podejścia możesz oczekiwać od tej książki, która krok po kroku pokaże, jak zwiększać zyski poprzez skuteczny marketing w wyszukiwarkach.
Od 2005 roku autorzy tej publikacji zbierają swoje doświadczenia, co zaowocowało zebraniem ponad 300 stron wartościowej wiedzy dotyczącej dwóch kluczowych metod reklamowych – Google Ads oraz pozycjonowania. Każda strona zawiera nie tylko niezbędną teorię, lecz także sprawdzone porady i konkretne zadania do wykonania, wzbogacone trafnymi przykładami oraz ich przeciwwagą. Szczególnie szeroko omówiono narzędzie Google Analytics – przedstawiono istotne raporty i strategie, przydatne w codziennej pracy specjalistów ds. marketingu. Poradnik został zaprojektowany z myślą zarówno o doświadczonych praktykach, jak i osobach początkujących, poszukujących drogi w branży SEM. To także wartościowa lektura dla właścicieli firm pragnących usprawnić swoje kampanie reklamowe lub lepiej nadzorować pracę zatrudnionych specjalistów.
Cechami wyróżniającymi tę książkę są aktualizowana na bieżąco elektroniczna errata, uwzględniająca zmiany w narzędziach i nowości w branży, oraz dodatkowe materiały – od briefów dla klientów po checklisty, które pomagają tworzyć skuteczniejsze reklamy. Dodatkowo, książka jest wzbogacona o ponad 10 filmów instruktażowych, stanowiących rozszerzenie omawianych treści. Znajdziesz tu także opinie ponad 20 uznanych ekspertów branżowych, a 15 praktycznych przykładów z życia zilustruje rzeczywiste wyzwania i sposoby na ich rozwiązanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pamiętasz te czasy, kiedy reklama dzieliła się na ATL i BTL, a firmy zawzięcie walczyły o uwagę klienta, rozsyłając ulotki, rozwieszając plakaty czy emitując spoty w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich lat ten świat uległ transformacji. Dziś centrum zainteresowania reklamodawców przemieściło się na przestrzeń cyfrową – urządzenia mobilne i komputery są areną, na której rywalizują o uwagę i zasoby potencjalnych klientów. W nowoczesnym marketingu nie ma miejsca na niejasności ani przypuszczenia; tu stawia się na konkretne dane i wymierne wyniki. Tego samego podejścia możesz oczekiwać od tej książki, która krok po kroku pokaże, jak zwiększać zyski poprzez skuteczny marketing w wyszukiwarkach.
Od 2005 roku autorzy tej publikacji zbierają swoje doświadczenia, co zaowocowało zebraniem ponad 300 stron wartościowej wiedzy dotyczącej dwóch kluczowych metod reklamowych – Google Ads oraz pozycjonowania. Każda strona zawiera nie tylko niezbędną teorię, lecz także sprawdzone porady i konkretne zadania do wykonania, wzbogacone trafnymi przykładami oraz ich przeciwwagą. Szczególnie szeroko omówiono narzędzie Google Analytics – przedstawiono istotne raporty i strategie, przydatne w codziennej pracy specjalistów ds. marketingu. Poradnik został zaprojektowany z myślą zarówno o doświadczonych praktykach, jak i osobach początkujących, poszukujących drogi w branży SEM. To także wartościowa lektura dla właścicieli firm pragnących usprawnić swoje kampanie reklamowe lub lepiej nadzorować pracę zatrudnionych specjalistów.
Cechami wyróżniającymi tę książkę są aktualizowana na bieżąco elektroniczna errata, uwzględniająca zmiany w narzędziach i nowości w branży, oraz dodatkowe materiały – od briefów dla klientów po checklisty, które pomagają tworzyć skuteczniejsze reklamy. Dodatkowo, książka jest wzbogacona o ponad 10 filmów instruktażowych, stanowiących rozszerzenie omawianych treści. Znajdziesz tu także opinie ponad 20 uznanych ekspertów branżowych, a 15 praktycznych przykładów z życia zilustruje rzeczywiste wyzwania i sposoby na ich rozwiązanie.
