Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing bankowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia wiele zjawisk dotyczących rozwoju trendów oraz specyficznych narzędzi i technik stosowanych w marketingu bankowym, ilustrując je rzeczywistymi przykładami z Polski. Publikacja dotyka zarówno zagadnień nowatorskich, jak i tych mniej omawianych w dostępnej literaturze, co czyni ją wyjątkową. Czytelnik ma okazję znaleźć odpowiedzi na pytania takie jak: Jakie trendy dotyczące polityki produktowej dominują w polskim sektorze bankowym? W jaki sposób obecnie kształtuje się polityka dystrybucji bankowej wzorowana na modelu Ikei, charakteryzująca się mieszaniem kanałów sprzedaży? Jak postępuje rozwój bankowości pocztowej w Polsce? Jak ewoluuje bankowość elektroniczna, w tym usługi mobilne i internetowe? Jakie narzędzia i techniki promocyjne, w tym reklamowe, wykorzystują banki w swojej działalności? Jak wygląda polityka merchandisingu w bankach oraz jakie trendy się w niej rozwijają? Na koniec, jak wygląda wewnętrzny marketing w bankach?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia wiele zjawisk dotyczących rozwoju trendów oraz specyficznych narzędzi i technik stosowanych w marketingu bankowym, ilustrując je rzeczywistymi przykładami z Polski. Publikacja dotyka zarówno zagadnień nowatorskich, jak i tych mniej omawianych w dostępnej literaturze, co czyni ją wyjątkową. Czytelnik ma okazję znaleźć odpowiedzi na pytania takie jak: Jakie trendy dotyczące polityki produktowej dominują w polskim sektorze bankowym? W jaki sposób obecnie kształtuje się polityka dystrybucji bankowej wzorowana na modelu Ikei, charakteryzująca się mieszaniem kanałów sprzedaży? Jak postępuje rozwój bankowości pocztowej w Polsce? Jak ewoluuje bankowość elektroniczna, w tym usługi mobilne i internetowe? Jakie narzędzia i techniki promocyjne, w tym reklamowe, wykorzystują banki w swojej działalności? Jak wygląda polityka merchandisingu w bankach oraz jakie trendy się w niej rozwijają? Na koniec, jak wygląda wewnętrzny marketing w bankach?
