Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Logistyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W krajach o wysokim poziomie rozwoju logistyka odgrywa coraz istotniejszą rolę w zarządzaniu przedsiębiorstwami, co podkreślają liczne publikacje na arenie międzynarodowej. Podkreślają one, jak ważne jest podejście systemowe do funkcji logistycznych, które powinny być zintegrowane ze strategicznym zarządzaniem firmą. Ten zintegrowany model zarządzania logistycznego zdobywa coraz większe uznanie.
W trzecim wydaniu książki przedstawiona została dogłębna analiza logistyki w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem, łącząca procesy integracyjne z efektywnością i sukcesem na rynku. Zmiany wprowadzone w strukturze oraz treści mają na celu wprowadzenie nowych perspektyw zarządczych i procesowych, jakie współczesna logistyka oferuje w wymiarze zarówno firmowym, jak i rynkowym.
Wszystkie rozdziały zostały zaktualizowane, prezentując nowe przykłady zastosowania zarządzania logistycznego w oparciu o najnowsze badania oraz doświadczenia zachodnich firm. Rozpatrywane są kluczowe czynniki wpływające na popyt i podaż, zarządzanie przepływami, analizę kosztów logistyki oraz korzyści płynące z rozwoju strategii SCM.
Dwanaście rozdziałów książki stanowi cenne źródło wiedzy, które może być wykorzystane do wzbogacenia programów nauczania na uczelniach w Polsce, a także w badaniach naukowych i działalności biznesowej. Rosnące zainteresowanie tematyką logistyczną w ostatnich latach poskutkowało rozwojem kierunków studiów w tej dziedzinie, co zwiększyło zapotrzebowanie na nowe podręczniki, które uwzględniają różnorodność współczesnej logistyki z wielorakich perspektyw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W krajach o wysokim poziomie rozwoju logistyka odgrywa coraz istotniejszą rolę w zarządzaniu przedsiębiorstwami, co podkreślają liczne publikacje na arenie międzynarodowej. Podkreślają one, jak ważne jest podejście systemowe do funkcji logistycznych, które powinny być zintegrowane ze strategicznym zarządzaniem firmą. Ten zintegrowany model zarządzania logistycznego zdobywa coraz większe uznanie.
W trzecim wydaniu książki przedstawiona została dogłębna analiza logistyki w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem, łącząca procesy integracyjne z efektywnością i sukcesem na rynku. Zmiany wprowadzone w strukturze oraz treści mają na celu wprowadzenie nowych perspektyw zarządczych i procesowych, jakie współczesna logistyka oferuje w wymiarze zarówno firmowym, jak i rynkowym.
Wszystkie rozdziały zostały zaktualizowane, prezentując nowe przykłady zastosowania zarządzania logistycznego w oparciu o najnowsze badania oraz doświadczenia zachodnich firm. Rozpatrywane są kluczowe czynniki wpływające na popyt i podaż, zarządzanie przepływami, analizę kosztów logistyki oraz korzyści płynące z rozwoju strategii SCM.
Dwanaście rozdziałów książki stanowi cenne źródło wiedzy, które może być wykorzystane do wzbogacenia programów nauczania na uczelniach w Polsce, a także w badaniach naukowych i działalności biznesowej. Rosnące zainteresowanie tematyką logistyczną w ostatnich latach poskutkowało rozwojem kierunków studiów w tej dziedzinie, co zwiększyło zapotrzebowanie na nowe podręczniki, które uwzględniają różnorodność współczesnej logistyki z wielorakich perspektyw.
